Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza snaga, slabosti, prilika i prijetnji (SWOT analiza) u strateškom marketingu (CROSBI ID 79432)

Prilog u časopisu | stručni rad

Renko, Nataša ; Pavičić, Jurica Analiza snaga, slabosti, prilika i prijetnji (SWOT analiza) u strateškom marketingu // Progresov poslovni savjetnik, 1 (1997), 11; 37-45-x

Podaci o odgovornosti

Renko, Nataša ; Pavičić, Jurica

hrvatski

Analiza snaga, slabosti, prilika i prijetnji (SWOT analiza) u strateškom marketingu

Da bi se omogućilo oblikovanje kvalitetne i adekvatne strategije marketinga, bez obzira radilo se o proizvođaču čokolade, političkoj stranci, humanitarnoj organizaciji ili čovjeku pojedincu, nužno je napraviti analizu snaga, slabosti, prilika i prijetnji. U literaturi se ova analiza često označava i akronimom SWOT (od engleskih riječi Strengths, Weaknesses, Opportunities and Threats). Swot analiza je relativno jednostavna i široko primjenjiva jer za njezino provođenje u pravilu nisu potrebni veliki resursi. Njezin osnovni smisao je prikupiti podatke o unutarnjim snagama i slabostima kako bi ih se usporedilo s podacima o prilikama i prijetnjama s kojima se organizacija ili pojedinac suočavaju u okružju u kojem djeluju. Često se dijeli na unutarnju, SW analizu (analizu snaga i slabosti unutar organizacije ili pojedinca) i vanjsku, OT analizu (analizu prilika i prijetnji u okružju).

strateški marketing; SWOT

nije evidentirano

engleski

Analysis of strengths, weaknesses, opportunities and threats (SWOT analysis) in strategic marketing

nije evidentirano

strategic marketing; SWOT

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (11)

1997.

37-45-x

objavljeno

1331-4122

Povezanost rada

Ekonomija