Analiza snaga, slabosti, prilika i prijetnji (SWOT analiza) u strateškom marketingu (CROSBI ID 79432)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Renko, Nataša ; Pavičić, Jurica
hrvatski
Analiza snaga, slabosti, prilika i prijetnji (SWOT analiza) u strateškom marketingu
Da bi se omogućilo oblikovanje kvalitetne i adekvatne strategije marketinga, bez obzira radilo se o proizvođaču čokolade, političkoj stranci, humanitarnoj organizaciji ili čovjeku pojedincu, nužno je napraviti analizu snaga, slabosti, prilika i prijetnji. U literaturi se ova analiza često označava i akronimom SWOT (od engleskih riječi Strengths, Weaknesses, Opportunities and Threats). Swot analiza je relativno jednostavna i široko primjenjiva jer za njezino provođenje u pravilu nisu potrebni veliki resursi. Njezin osnovni smisao je prikupiti podatke o unutarnjim snagama i slabostima kako bi ih se usporedilo s podacima o prilikama i prijetnjama s kojima se organizacija ili pojedinac suočavaju u okružju u kojem djeluju. Često se dijeli na unutarnju, SW analizu (analizu snaga i slabosti unutar organizacije ili pojedinca) i vanjsku, OT analizu (analizu prilika i prijetnji u okružju).
strateški marketing; SWOT
nije evidentirano
engleski
Analysis of strengths, weaknesses, opportunities and threats (SWOT analysis) in strategic marketing
nije evidentirano
strategic marketing; SWOT
nije evidentirano