Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga kontinentalnih gospodarskih resursa u tvorbi turističkih proizvoda (CROSBI ID 484414)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Meler, Marcel Uloga kontinentalnih gospodarskih resursa u tvorbi turističkih proizvoda // Zbornik radova Znanstvenog skupa "Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske" / Meler, Marcel (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2002. str. 3-20-x

Podaci o odgovornosti

Meler, Marcel

hrvatski

Uloga kontinentalnih gospodarskih resursa u tvorbi turističkih proizvoda

Budući da zapravo postoji snažna interaktivnost između turizma, s jedne strane, te poljoprivrede i prehrambene industrije, ali i ostalih gospodarskih grana i djelatnosti, s druge strane, očito je kako bitno treba ojačati efikasnost svih djelatnosti koje tvore sastavnice turističkih proizvoda, kako bi ovaj po svojoj kvaliteti, a potom i cijeni bio konkurentan kako za inozemne, tako i domaće turističke potrošače. Turizam u Republici Hrvatskoj bi sukladno tome morao postati kičma strategije izvozne ekspanzije, imajući pri tome u vidu nedvojbene prednosti koje se stječu, primjerice, izvozom hrane kroz turizam. Pritom se vrlo jednostavno može dokazati kako kontinentalni gospodarski resursi, poglavito oni iz područja proizvodnje i prerade hrane, te osobito oni iz Slavonije i Baranje, mogu, naravno uz odgovarajuće mjere ekonomske politike, odgovarajući marketing-pristup istraživanju potreba, te time i oblikovanju proizvodnih i prodajnih programa koji će biti utemeljeni na suvremenim tehnologijama, proizvesti outpute koji će u kvantitativnom smislu moći u potpunosti zadovoljiti potrebe turizma. Na taj način bi se postigli višestruki efekti, s jedne strane znakovito bi se ojačao ekonomski položaj prioritetnih gospodarskih grana, turizma i poljoprivrede, ali kroz multiplikacijski efekt i ostalih gospodarskih grana koje čine agregat turizma, bitno bi se uravnotežila i poboljšala platna bilanca zemlje, povećala uspješnost poslovanja komplementarno povezanih gospodarskih subjekata, povećala zaposlenost itd.

marketing hrane; proizvodnja i prerada hrane; turistički proizvod; turizam

nije evidentirano

engleski

Role of Continental Economic Resources in Tourist Products' Formation

nije evidentirano

food marketing; food producing and processing; tourism; tourist product

nije evidentirano

Podaci o prilogu

3-20-x.

2002.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Meler, Marcel

Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Podaci o skupu

Znanstveni skup "Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske",

predavanje

07.06.2002-08.06.2002

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija