Marketing jedinica lokalne samouprave (CROSBI ID 484418)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Meler, Marcel
hrvatski
Marketing jedinica lokalne samouprave
Zakonom o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN 33/01) utvrđeno je da općine i gradovi, kao jedinice lokalne samouprave, predstavljaju urbane, povijesne, prirodne, gospodarske i društvene cjeline koje obavljaju poslove lokalnog značaja kojima se neposredno ostvaruju potrebe stanovništva na njihovom području. Daleko najveći dio tih poslova po svojem sadržaju pripada skupini društvenih djelatnosti, pa budući da je riječ o razmjenskom odnosu između jedinica lokalne samouprave i njima pripadajućeg i gravitirajućeg stanovništva, logično se nameće nužnost primjene marketinga u tim poslovima, ponajprije u obliku marketinga društvenih djelatnosti, kao sastavnice društvenog, odnosno neprofitnog marketinga. Za nositelje društvenog marketinga prostorno obuhvaćeno stanovništvo konkretne jedinice lokalne samouprave ujedno predstavlja i temeljne ciljne usvojitelje od kojih se na temelju osmišljeno uloženih marketing-napora, očekuju i odgovarajuće reakcije koje se u u kvantitativnom i dinamičkom agregatu trebaju približiti kategoriji društvenih promjena. Ovisno o stupnju željenih društvenih promjena, jedinice lokalne samouprave operacionalizacijom marketing-procesa trebaju oblikovati i odgovarajuću marketing-strategiju i marketing-program namijenjen ciljnim tržišnim usvojiteljima, čime bi bili ostvareni ne samo postavljeni marketing-ciljevi konkretne jedinice lokalne samouprave, već i širi, općedruštveni ciljevi.
društvene promjene; jedinice lokalne samouprave; marketing društvenih djelatnosti; neprofitni marketing
nije evidentirano
engleski
LocalSelf-Government Units'Marketing
nije evidentirano
local self-government units; non-profit marketing; social changes; social-affairs marketing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
167-175-x.
2001.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Rocco, Fedor
Zagreb : Pula: Hrvatska zajednica udruga za marketing
Podaci o skupu
XVII. Kongres CROMAR-a "Marketing države - marketing hrvatske države - koncepcija" strategija, implementacija"
predavanje
15.11.2001-16.11.2001
Pula, Hrvatska