Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Marketing jedinica lokalne samouprave (CROSBI ID 484418)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Meler, Marcel Marketing jedinica lokalne samouprave // Zbornik radova XVII. Kongresa CROMAR-a "Marketing države - marketing hrvatske države - koncepcija, strategija, implementacija" / Rocco, Fedor (ur.). Zagreb : Pula: Hrvatska zajednica udruga za marketing, 2001. str. 167-175-x

Podaci o odgovornosti

Meler, Marcel

hrvatski

Marketing jedinica lokalne samouprave

Zakonom o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN 33/01) utvrđeno je da općine i gradovi, kao jedinice lokalne samouprave, predstavljaju urbane, povijesne, prirodne, gospodarske i društvene cjeline koje obavljaju poslove lokalnog značaja kojima se neposredno ostvaruju potrebe stanovništva na njihovom području. Daleko najveći dio tih poslova po svojem sadržaju pripada skupini društvenih djelatnosti, pa budući da je riječ o razmjenskom odnosu između jedinica lokalne samouprave i njima pripadajućeg i gravitirajućeg stanovništva, logično se nameće nužnost primjene marketinga u tim poslovima, ponajprije u obliku marketinga društvenih djelatnosti, kao sastavnice društvenog, odnosno neprofitnog marketinga. Za nositelje društvenog marketinga prostorno obuhvaćeno stanovništvo konkretne jedinice lokalne samouprave ujedno predstavlja i temeljne ciljne usvojitelje od kojih se na temelju osmišljeno uloženih marketing-napora, očekuju i odgovarajuće reakcije koje se u u kvantitativnom i dinamičkom agregatu trebaju približiti kategoriji društvenih promjena. Ovisno o stupnju željenih društvenih promjena, jedinice lokalne samouprave operacionalizacijom marketing-procesa trebaju oblikovati i odgovarajuću marketing-strategiju i marketing-program namijenjen ciljnim tržišnim usvojiteljima, čime bi bili ostvareni ne samo postavljeni marketing-ciljevi konkretne jedinice lokalne samouprave, već i širi, općedruštveni ciljevi.

društvene promjene; jedinice lokalne samouprave; marketing društvenih djelatnosti; neprofitni marketing

nije evidentirano

engleski

LocalSelf-Government Units'Marketing

nije evidentirano

local self-government units; non-profit marketing; social changes; social-affairs marketing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

167-175-x.

2001.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Rocco, Fedor

Zagreb : Pula: Hrvatska zajednica udruga za marketing

Podaci o skupu

XVII. Kongres CROMAR-a "Marketing države - marketing hrvatske države - koncepcija" strategija, implementacija"

predavanje

15.11.2001-16.11.2001

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija