Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Role of Marketing Orientation and Competitive Analysis in Improving Competitivness of the non-profit Sector:Theoretical Background and Empirical Evidence from the Croatian Public Libraries (CROSBI ID 486343)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Alfirević N. ; Pavičić J. ; Renko N. ; Role of Marketing Orientation and Competitive Analysis in Improving Competitivness of the non-profit Sector:Theoretical Background and Empirical Evidence from the Croatian Public Libraries. Split, 2001. str. 115-116-x

Podaci o odgovornosti

Alfirević N. ; Pavičić J. ; Renko N. ;

engleski

Role of Marketing Orientation and Competitive Analysis in Improving Competitivness of the non-profit Sector:Theoretical Background and Empirical Evidence from the Croatian Public Libraries

///

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

115-116-x.

2001.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Split:

Podaci o skupu

Proceedings of the 4th Internacional Conference "Enterprise in Transition",Split-Hvar

predavanje

01.01.2001-01.01.2001

Hvar, Hrvatska; Split, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija