Zašto volim svirati? Individualni tečaj sviranja kao izvanškolska aktivnost (CROSBI ID 676306)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Šulentić Begić, Jasna ; Begić, Amir
hrvatski
Zašto volim svirati? Individualni tečaj sviranja kao izvanškolska aktivnost
Osim u glazbenoj školi djeca mogu naučiti svirati instrument i u raznim centrima, radionicama, udrugama i sl. koji nude individualne tečajeve sviranja različitih instrumenata. Na tečajeve se u pravilu primaju svi prijavljeni polaznici bez provođenja prijamnoga ispita kojim se provjeravaju glazbene sposobnosti. Tečajevi su prilagođeni učeniku, njegovim sposobnostima i interesima, manjoj ili većoj brzini svladavanja nastavnih sadržaja te glazbenih znanja i vještina. Suvremene znanstvene spoznaje ukazuju na to da glazbene aktivnosti, posebice sviranje, donose brojne prednosti: pospješuju učenje, fizičko i psihičko zdravlje, koordinaciju i motoriku, socijalne vještine i samopouzdanje. Također, sviranje instrumenta doprinosi boljoj organizaciji vremena, koncentraciji te uspješnom prevladavanju napetosti i stresa. U okviru ovoga rada provedeno je istraživanje, tj. anketiranjem su obuhvaćeni polaznici Centra za glazbenu poduku Akord u Osijeku. Ovim se istraživanjem željelo saznati u odnosu na ispitivane varijable (spol, dob, godina sviranja) zbog čega se ispitanici upisuju na tečaj sviranja, kako se osjećaju dok sviraju i zašto, koju vrstu glazbe najradije sviraju, smatraju li da sviranje utječe na njihovu sposobnost učenja, koncentraciju, organizaciju vremena, emocije, socijalne vještine i samopouzdanje.
izvanškolska aktivnost, sviranje, individualni tečaj, stavovi učenika
nije evidentirano
engleski
Why do i like to play instruments? Individual course on instrument playing as an after-school activity
nije evidentirano
after-school activity, playing instruments, individual course, student attitudes
nije evidentirano
Podaci o prilogu
132-133.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Međunarodna znanstvena konferencija DIDAKTIČKI IZAZOVI III: didaktička retrospektiva i perspektiva KAMO I KAKO DALJE? International Conference DIDACTIC CHALLENGES III: Didactic Retrospective and Perspective WHERE/HOW DO WE GO FROM HERE? - knjiga sažetaka
Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela ; Huljev, Antonija
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-6965-82-3
Podaci o skupu
Didaktički izazovi III : didaktička retrospektiva i perspektiva - Kamo i kako dalje?
predavanje
16.05.2019-17.05.2019
Osijek, Hrvatska