Zašto volim svirati? Individualni tečaj sviranja kao izvanškolska aktivnost (CROSBI ID 676306)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Šulentić Begić, Jasna ; Begić, Amir Zašto volim svirati? Individualni tečaj sviranja kao izvanškolska aktivnost // Međunarodna znanstvena konferencija DIDAKTIČKI IZAZOVI III: didaktička retrospektiva i perspektiva KAMO I KAKO DALJE? International Conference DIDACTIC CHALLENGES III: Didactic Retrospective and Perspective WHERE/HOW DO WE GO FROM HERE? - knjiga sažetaka / Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela et al. (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 132-133

Šulentić Begić, Jasna ; Begić, Amir

Zašto volim svirati? Individualni tečaj sviranja kao izvanškolska aktivnost

Osim u glazbenoj školi djeca mogu naučiti svirati instrument i u raznim centrima, radionicama, udrugama i sl. koji nude individualne tečajeve sviranja različitih instrumenata. Na tečajeve se u pravilu primaju svi prijavljeni polaznici bez provođenja prijamnoga ispita kojim se provjeravaju glazbene sposobnosti. Tečajevi su prilagođeni učeniku, njegovim sposobnostima i interesima, manjoj ili većoj brzini svladavanja nastavnih sadržaja te glazbenih znanja i vještina. Suvremene znanstvene spoznaje ukazuju na to da glazbene aktivnosti, posebice sviranje, donose brojne prednosti: pospješuju učenje, fizičko i psihičko zdravlje, koordinaciju i motoriku, socijalne vještine i samopouzdanje. Također, sviranje instrumenta doprinosi boljoj organizaciji vremena, koncentraciji te uspješnom prevladavanju napetosti i stresa. U okviru ovoga rada provedeno je istraživanje, tj. anketiranjem su obuhvaćeni polaznici Centra za glazbenu poduku Akord u Osijeku. Ovim se istraživanjem željelo saznati u odnosu na ispitivane varijable (spol, dob, godina sviranja) zbog čega se ispitanici upisuju na tečaj sviranja, kako se osjećaju dok sviraju i zašto, koju vrstu glazbe najradije sviraju, smatraju li da sviranje utječe na njihovu sposobnost učenja, koncentraciju, organizaciju vremena, emocije, socijalne vještine i samopouzdanje.

izvanškolska aktivnost, sviranje, individualni tečaj, stavovi učenika

Why do i like to play instruments? Individual course on instrument playing as an after-school activity

after-school activity, playing instruments, individual course, student attitudes

132-133.

2019.

Međunarodna znanstvena konferencija DIDAKTIČKI IZAZOVI III: didaktička retrospektiva i perspektiva KAMO I KAKO DALJE? International Conference DIDACTIC CHALLENGES III: Didactic Retrospective and Perspective WHERE/HOW DO WE GO FROM HERE? - knjiga sažetaka

Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela ; Huljev, Antonija

Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-6965-82-3