Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Sviranje u redovitoj nastavi: glazbeno-pedagoške i metodičke implikacije (CROSBI ID 676552)

Prilog sa skupa u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vidulin, Sabina Sviranje u redovitoj nastavi: glazbeno-pedagoške i metodičke implikacije // Muzika u društvu. Zbornik radova (Bosansko izd.) / Bosnić, Amra ; Hukić, Naida (ur.). 2018. str. 128-144

Podaci o odgovornosti

Vidulin, Sabina

hrvatski

Sviranje u redovitoj nastavi: glazbeno-pedagoške i metodičke implikacije

U radu se elaborira uloga i važnost provođenja aktivnosti sviranja u redovitoj nastavi glazbene kulture. Iako je sviranje bilo zastupljeno kao ravnopravna aktivnost u većini nastavnih programa, tek se programom iz 2006. godine omogućuje njegova kvalitetnija realizacija. Proučavanjem literaturnih jedinica i anketiranjem učitelja, sistematizirane su prednosti i ograničenja sviranja u redovitoj nastavi. Autorica donosi novi model provedbe sviranja u razredu.

model, nastava glazbe, osnovna škola, sviranje

Isti je rad objavljen i na engleskom jeziku.

engleski

Playing instrument in regular music class: Musical- pedagogical and didactic implications

nije evidentirano

model ; music class ; playing instrument ; primary compulsory school

nije evidentirano

Podaci o prilogu

128-144.

2018.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Muzika u društvu. Zbornik radova (Bosansko izd.)

Bosnić, Amra ; Hukić, Naida

Sarajevo: Muzikološko društvo Federacije Bosne i Hercegovine ; Muzička akademija Univerziteta u Sarajevu

2303-5714

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Pedagogija