Sviranje u redovitoj nastavi: glazbeno-pedagoške i metodičke implikacije (CROSBI ID 676552)
Prilog sa skupa u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vidulin, Sabina
hrvatski
Sviranje u redovitoj nastavi: glazbeno-pedagoške i metodičke implikacije
U radu se elaborira uloga i važnost provođenja aktivnosti sviranja u redovitoj nastavi glazbene kulture. Iako je sviranje bilo zastupljeno kao ravnopravna aktivnost u većini nastavnih programa, tek se programom iz 2006. godine omogućuje njegova kvalitetnija realizacija. Proučavanjem literaturnih jedinica i anketiranjem učitelja, sistematizirane su prednosti i ograničenja sviranja u redovitoj nastavi. Autorica donosi novi model provedbe sviranja u razredu.
model, nastava glazbe, osnovna škola, sviranje
Isti je rad objavljen i na engleskom jeziku.
engleski
Playing instrument in regular music class: Musical- pedagogical and didactic implications
nije evidentirano
model ; music class ; playing instrument ; primary compulsory school
nije evidentirano
Podaci o prilogu
128-144.
2018.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Muzika u društvu. Zbornik radova (Bosansko izd.)
Bosnić, Amra ; Hukić, Naida
Sarajevo: Muzikološko društvo Federacije Bosne i Hercegovine ; Muzička akademija Univerziteta u Sarajevu
2303-5714
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096