Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strateški marketinški plan turizma Varaždinske županije (CROSBI ID 749515)

Druge vrste radova | elaborat/studija

Telišman-Košuta, Neda ; Hendija, Zvjezdana ; Ivandić, Neven ; Klarić, Zoran ; Radnić, Ante ; Weber, Sanda Strateški marketinški plan turizma Varaždinske županije // studija. 1998.

Podaci o odgovornosti

Telišman-Košuta, Neda ; Hendija, Zvjezdana ; Ivandić, Neven ; Klarić, Zoran ; Radnić, Ante ; Weber, Sanda

hrvatski

Strateški marketinški plan turizma Varaždinske županije

Strateški marketinški plan turizma Varaždinske županije pozicionira na tržištu ovaj prostor na temelju turističkih resursa kao srednjeeuropski urbanizirani prostor baroka, glazbe, umjetnosti i obrta, prostor iznimne koncentracije povijesno-kulturne baštine te prostor zdravlja i rekreacije s dugom lječilišnom tradicijom. U planu se nadalje razrađuje potencijalna turistička potražnja te se vrši operacionalizacija plana i sugerira izvođenje određenih marketinških aktivnosti. Na temelju predloženog plana očekuje se u razdoblju od tri do četiri godine da razina ukupne turističke potrošnje u županiji dosegne iznos od 32 mln USD.

turizam; turistički marketinški plan; Varaždinska županija; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Strategic tourism marketing plan of Varaždin county

nije evidentirano

tourism; tourism marketing plan; Varaždin county; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

studija

1998.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija