Strateški marketinški plan turizma Varaždinske županije (CROSBI ID 749515)
Druge vrste radova | elaborat/studija
Podaci o odgovornosti
Telišman-Košuta, Neda ; Hendija, Zvjezdana ; Ivandić, Neven ; Klarić, Zoran ; Radnić, Ante ; Weber, Sanda
hrvatski
Strateški marketinški plan turizma Varaždinske županije
Strateški marketinški plan turizma Varaždinske županije pozicionira na tržištu ovaj prostor na temelju turističkih resursa kao srednjeeuropski urbanizirani prostor baroka, glazbe, umjetnosti i obrta, prostor iznimne koncentracije povijesno-kulturne baštine te prostor zdravlja i rekreacije s dugom lječilišnom tradicijom. U planu se nadalje razrađuje potencijalna turistička potražnja te se vrši operacionalizacija plana i sugerira izvođenje određenih marketinških aktivnosti. Na temelju predloženog plana očekuje se u razdoblju od tri do četiri godine da razina ukupne turističke potrošnje u županiji dosegne iznos od 32 mln USD.
turizam; turistički marketinški plan; Varaždinska županija; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Strategic tourism marketing plan of Varaždin county
nije evidentirano
tourism; tourism marketing plan; Varaždin county; Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
studija
1998.
nije evidentirano
objavljeno