Marketing i management ekologije u turizmu Hrvatske, a napose u Jadranskoj regiji i Istri (CROSBI ID 463583)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Bošković, Desimir ; Vukčević, Mladen
hrvatski
Marketing i management ekologije u turizmu Hrvatske, a napose u Jadranskoj regiji i Istri
Ekološke vrijednosti prostora kao sastavni dio turističkog proizvoda destinacije i zemlje u cjelini predstavljaju jako tržišno oružlje i značajnu komponentu marketing mix-a. Pred suvremenim turistima prednost imaju destinacije očuvanog prirodnog okoliša i autohtonosti. Ne vodi li se o ovim tendencijama dovoljno računa, i to na svim razinama i ne izgrađuje li se ekološka svijest svih subjekata ponude i lokalnog stanovništva, naša konkurentna sposobnost sve će više slabiti. Autor u radu ističe važnost ekološki očuvanog prostora, uspostavu uspješne organizacije marketinga ekologije, razine i zadatke provođenja. Govori se i o tome koji su zadaci marketinga ponuđača usluga i destinacije, kako bi se u dovoljnoj mjeri istakle ekološke vrijednosti našeg turističkog proizvoda. Ističu se i problemi obuke i edukacije kadrova za zaštitu okoliša i ekološkog sustava, te uloga i važnost managementa poduzeća u stvaranju i očuvanju ekološki vrijednog turističkog proizvoda.
ekološke vrijednosti; marketing mix; prednost
nije evidentirano
engleski
Marketing And Management Of Ecology In The Tourism Of Croatia With A Special View Of Adriatic County And Istria
nije evidentirano
ecology value; marketing mix; advantage
nije evidentirano
Podaci o prilogu
99-117-x.
1998.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Tonka Pančić-Kombol
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096