Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Cities on the Global Market: Territorial Marketing Planning Strategies (CROSBI ID 34294)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Jašić, Ivana Cities on the Global Market: Territorial Marketing Planning Strategies // The Creative City: Crossing Visions and New Realities in the Region / Švob-Đokić, Nada (ur.). Zagreb: Institut za razvoj i međunarodne odnose (IRMO), 2007. str. 67-78-x

Podaci o odgovornosti

Jašić, Ivana

engleski

Cities on the Global Market: Territorial Marketing Planning Strategies

The article discusses the contribution of territorial marketing strategies to the design/visibility, potential for branding and general planning of the territory. These strategies are aimed at communication of territorial resources as 'values' in the new global economy.

creative city, territorial marketing planning strategies

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

67-78-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

The Creative City: Crossing Visions and New Realities in the Region

Švob-Đokić, Nada

Zagreb: Institut za razvoj i međunarodne odnose (IRMO)

2007.

978-953-6096-42-8

Povezanost rada

Sociologija