Napredne proizvodne tehnologije (CROSBI ID 4669)

Urednička knjiga | monografija (znanstvena)

Napredne proizvodne tehnologije / Balič, Jože ; Veža, Ivica ; Čuš, Franci (ur.) Maribor : Split: Univerza v Ljubljani, fakulteta za strojništvo ; Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje Sveučilišta u Splitu, 2007

Balič, Jože ; Veža, Ivica ; Čuš, Franci

Napredne proizvodne tehnologije

Knjiga "Napredni proizvodne tehnologije" nastala je kao rezultat znanstveno-istraživačkog projekta "Modeliranje kooperacijske mreže malih i srednjih poduzeća na regionalnoj razini" u okviru hrvatsko-slovenske znanstvene suradnje. Sadrži rezultate najnovijih istraživanja u području proizvodnih tehnologija znanstevnika sa svih hrvatskih i slovenskih sveučilišta. S obzirom na značaj razvoja proizvodnih tehnologija za opstanak poduzeća u vremenu globalizacije, knjiga daje relevantno znanje, koje može pomoći poduzećima kako u Hrvatskoj tako i u Sloveniji u cilju povećanja njihove konkurentnosti. Ova knjiga realizirana je kroz sinergijski učinak istraživanja, te predstavlja poticaj za daljnju znanstveno-istraživačku, nastavnu i stručnu suradnju između Fakulteta elekrotehnike, strojarstva i brodogradnje u Splitu i Fakultete za strojništvo iz Maribora.

inteligentni proizvodni sustavi; brza izrada prototipova; neuronske mreže

Radovi hrvatskih autora pisani su na hrvatskom, a slovenskih na slovenskom jeziku.

slovački