Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Prikaz knjige Petera Corrigana: "The Sociology of Consumption" (CROSBI ID 134479)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika

Peračković, Krešimir Prikaz knjige Petera Corrigana: "The Sociology of Consumption" // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 16 (2007), 6; 1313-1317-x

Podaci o odgovornosti

Peračković, Krešimir

hrvatski

Prikaz knjige Petera Corrigana: "The Sociology of Consumption"

U izdanju londonskog izdavača SAGE Publications Ltd, 2005. je objavljeno peto izdanje knjige Petera Corrigana The Sociology of Consumption. Knjiga na 197 stranica sadrži 12 sljedećih poglavlja: 1. Uvod: Dolazak potrošačkog društva, 2. Teorijski pristupi potrošnji, 3. Objekti, robe i ne-robe, 4. Trgovine i kupnja: odjel prodaje, 5. Oglašavanje (Advertising), 6. Ženski časopisi, 7. Dom, 8. Hrana i piće, 9. Turizam, 10. Tijelo, 11. Odijevanje i moda i 12. Zaključak. Autor na početku ističe kako je zapravo puno lakše datirati npr. proces industrijalizacije nego nastanak potrošačkog društva. Iako mnogi smatraju da potrošačko društvo započinje 1950-ih nakon uspjeha Marshallovog plana i nastajanjem države blagostanja, Corrigan prikazuje i neke ranije povijesne primjere društvenog značaja potrošnje. Corrigan ističe kako se iz sociološke perspektive potrošnja ne može svesti na zadovoljenje potrebe odnosno potražnje. Stoga, predmet sociologije potrošnje je prije svega društveno značenje i svrha koji neki proizvod ima u prostoru, vremenu, za klasu ili status, rodnu i dobnu skupinu, životni stav i stil itd. Na kraju zaključuje kako je konzumerizam danas glavni pokretač kapitalističke ekonomije a potrošači savršene kreature kapitalizma.

consupmtion; sociology of consumption; consumer

nije evidentirano

engleski

Review of the Peter's Corrigan book: "The Sociology of Consumption"

nije evidentirano

consupmtion; sociology of consumption; consumer

nije evidentirano

Podaci o izdanju

16 (6)

2007.

1313-1317-x

objavljeno

1330-0288

Povezanost rada

Sociologija

Indeksiranost