Prilozi normiranju Testa nizova na hrvatskim učenicima (CROSBI ID 743245)
Druge vrste radova | ostalo
• Obrazovni materijal (nedefinirano )
Podaci o odgovornosti
Matešić, Krunoslav ; Ružić, Valentina
hrvatski
Prilozi normiranju Testa nizova na hrvatskim učenicima
Test nizova namijenjen je mjerenju općeg faktora inteligencije. Iako u prvom redu mjeri fluidnu inteligenciju, u manjoj mjeri sadrži i perceptivnu i spacijalnu komponentu. Hrvatska standardizacija TN-a provedena je na 4 uzorka učenika osnovnih i srednjih škola: 1. na učenicima osnovnih škola u dobi od 12 i 13 godina (N=516) – TN-20 2. na učenicima gimnazija u dobi od 15 do 18 godina (N=468) – TN-20 3. na učenicima osnovnih škola u dobi od 13 i 14 godina (N=445) – TN-10 4. na učenicima srednjih strukovnih škola u dobi od 16 do 18 godina (N=642) – TN-10 U istraživanju je ukupno sudjelovao 2071 učenik u dobi od 12 do 18 godina (50, 4% M i 49, 6% Ž). Sudjelovalo je 5 osnovnih škola, 6 srednjih strukovnih škola i 2 gimnazije iz različitih dijelova Hrvatske. U ovom priručniku mogu se naći podaci o ispitanim uzorcima, neke psihometrijske karakteristike testa, norme izražene u poliranim vrijednostima centila, T-vrijednostima i C-vrijednostima (centilima).
Test nizova; TN 10; TN 20; testiranje inteligencije
nije evidentirano
engleski
Contributions to the Series Test norms for Croatian students
nije evidentirano
Series Test; TN 10; TN 20; intelligence testing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Jasrebarsko: Naklada Slap
44
2007.
nije evidentirano
objavljeno
978-953-191-273-0