Multidimenzijska analiza profitabilnosti poduzeća (CROSBI ID 36185)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Obradović, Milivoj ; Pejić Bach, Mirjana
hrvatski
Multidimenzijska analiza profitabilnosti poduzeća
MEGATREND je na hrvatskom i regionalnom tržištu vodeća tvrtka u pružanju inovativnih informatičkih usluga i distribuciji vrhunske informatičke tehnologije. Zbog širokog spektra djelovanja, tvrtka svoje korisnike opslužuje u svakom segmentu poslovanja (od najjednostavnijih isporuka hardware-a i software-a, preko implementacije i održavanja informatičkih sustava, do davanja usluge outsourcinga kompletnog IT sustava). Prateći nove trendove, tvrtka se specijalizirala i u pružanju cjelovitih poslovnih rješenja na području analize i poboljšanja poslovnih procesa, upravljanja dokumentima, zaštite kontinuiteta poslovanja te podrške poslovnom odlučivanju. MEGATREND svojim višegodišnjim iskustvom na području informatičkih i komunikacijskih tehnologija garantira visoko profesionalnu i korektnu uslugu uz mogućnost stalnog pružanja informacija i podrške svojim korisnicima/klijentima. Takvim načinom rada tvrtka osigurava zadovoljstvo kontinuiteta poslovanja kako kod svojih klijenata tako i kod vlastitih zaposlenika. MEGATREND d. o. o. je hrvatska tvrtka u privatnom vlasništvu, visoko pozicionirana na domaćem i regionalnom tržištu u ponudi novih i modernih poslovnih rješenja. Osnovana je u studenom 1989. godine sa sjedištem u Zagrebu i poslovnicom u Splitu. Trenutno zapošljava više od 60 zaposlenika, većinom visokoobrazovanih stručnjaka iz različitih područja poslovanja.
Multidimenzijska analiza podataka, OnLine Analytic Processing (OLAP), profitabilnost, prodaja
nije evidentirano
engleski
Multidimensional analysis of company profitability
nije evidentirano
Multidimensional data analysis, OnLine Analytic Processing (OLAP), profitability, sales
nije evidentirano
Podaci o prilogu
353-376.
objavljeno
Podaci o knjizi
Poslovna inteligencija - Studije slučajeva iz hrvatske prakse
Panian, Željko
Zagreb: Narodne novine
2007.
978-953-234-085-3