Radio : Mit i informacija, dijalog i demokracija (CROSBI ID 743424)

Zgrabljić, Nada Radio : Mit i informacija, dijalog i demokracija / Paić-Jurinić, Mirjana (ur.). Zagreb: Golden marketing - Tehnička knjiga, 2007. 263..

Zgrabljić, Nada

Paić-Jurinić, Mirjana

Radio : Mit i informacija, dijalog i demokracija

Ova je knjiga rezultat višegodišnjeg praktičnog rada u programu Hrvatskoga radija i interdisciplinarnog pristupa u istraživanju medijske prakse. Namijenjena je svima koji istražuju i uče medije i medijsku komunikaciju kao i svima kojima je radio zanimljiv medij unatoč dominaciji slike, virtualne stvarnosti i medijskog spektakla. Cilj je knjige istražiti dva važna radijska žanra – vijesti i dijalog. Teza je da su ti žanrovi konstruirani kao specifični radijski proizvodi i da je za razumijevanje skrivenih poruka koje prenose potrebno razumjeti nejezična sredstva kojima se radio kao medij koristi. Skrivene poruke vijesti sadržane su u različitim mitskoritualnim strukturama koje nisu primjerene novinarskom diskursu i pokazuju ritualnu ulogu institucije. Dijalog kao privatni/javni govor na radiju specifičan je, tehnologijom i načinom prijenosa determiniran žanr, izrazito institucionaliziran. Svrha je knjige – u trendu povećanog zanimanja za radio kao medij – sažeti različite interdisciplinarne poglede o važnosti javnoga govora u razvoju demokracije i važnosti koju govor ima u suvremenom novinarstvu elektroničkih medija te pridonijeti teorijskim naporima uspostave prihvatljive znanstvene metodologije za proučavanje radijskog programa na temelju interdisciplinarnog pristupa.

Radio ; informacija ; dijalog ; demokracija

Radio : Mith and information, dialog and democracy

Radio ; information ; dialog ; democracy