Zadovoljstvo življenjem u gradskoj četvrti Špinutu u Splitu (CROSBI ID 142109)

Prilog u časopisu | stručni rad

Jerak, Nevena Zadovoljstvo življenjem u gradskoj četvrti Špinutu u Splitu // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 17 (2008), 1-2(93-94); 267-280

Jerak, Nevena

Zadovoljstvo življenjem u gradskoj četvrti Špinutu u Splitu

Istraživanjem autorica identificira elemente koje ispitanici primjećuju kao važne i presudne za kvalitetu življenja te koji na koncu utječu na zadovoljstvo življenja u Špinutu. Primijenjena je metoda Kevina Lyncha, koji u svom djelu "Slika jednog grada" razmatra vizualne kvalitete američkih gradova proučavanjem mentalnih slika određenoga grada što ih imaju njegovi stanovnici. Posebno se usredotočuje na čitljivost grada, odnosno lakoću kojom se dijelovi grada mogu raspoznati i organizirati u koherentnu sliku. U intervjuu su slična pitanja kao i kod Lyncha, na sličan je način proveden intervju, obradba podatka te prezentacija podataka u članku. No predmet istraživanja je različit. Učlanku su prezentirani rezultati istraživanja kroz sljedeće teme: prednosti i nedostaci Špinuta, granice četvrti, glavna obilježja četvrti, promet, funkcionalna opremljenost, izgled četvrti, orijentacijske točke i neugodna slika četvrti. Rezultati pokazuju da su ispitanici zadovoljni življenjem u Špinutu. Krajnji rezultat može kao prijedlog poslužiti planerima, investitorima, gradskoj vlasti i znanstvenicima.

grad Split ; kvaliteta življenja ; stanovanje ; urbane studije i planiranje ; zadovoljstvo življenja

Life Satisfaction in the Špinut Neighborhood, City of Split

City of Split ; quality of life ; housing ; urban studies