ODLUKA POTROŠAČA – HRVATSKI NAMJEŠTAJ: DA ILI NE? (CROSBI ID 543220)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Pirc, Andreja ; Moro, Maja ; Ojurović, Renata ; Bublić, Andrej
hrvatski
ODLUKA POTROŠAČA – HRVATSKI NAMJEŠTAJ: DA ILI NE?
Globalna konkurencija jeftinih i masovnih proizvoda, kako u svijetu tako i Republici Hrvatskoj, stvara velike glavobolje mnogima u području proizvodnje i prodaje finalnih proizvoda od drva. Međutim, unatoč problemima, hrvatska industrija namještaja ima što ponuditi svojim potrošačima i sve više primarni cilj proizvođača namještaja postaje zadovoljiti individualan, promjenjiv i istančan ukus potrošača. Navedeno ukazuje da se potrošači ne razlikuju međusobno samo po dobi, spolu, obrazovanju i zanimanju nego također po svojim interesima i sklonostima. Svakoga dana donosimo brojne odluke vezane za različite aspekte svakodnevnog života. Međutim, odluke uglavnom donosimo bez prethodnog razmišljanja o tome kako ih stvaramo i što je sve uključeno u sam proces njihova donošenja. Najopćenitije, odluka je odabir jedne mogućnosti između dvije ili više ponuđenih, odnosno za donošenje odluke moraju postojati alternative. Cilj rada je pokazati kakve odluke donose potrošači pri kupnji namještaja u Republici Hrvatskoj.
namještaj; potrošač; odluka o kupnji; metode anketiranja
nije evidentirano
engleski
CONSUMER DECISION - CROATIAN FURNITURE: YES OR NO?
nije evidentirano
furniture; consumer; purchasing decision; survey methods
nije evidentirano
Podaci o prilogu
39-44.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Ambienta – Međunarodno savjetovanje „ Drvo je prvo – svojstva, tehnologija, valorizacija, primjena“
Grbac, Ivica
Zagreb: Šumarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
953292003-x
Podaci o skupu
AMBIENTA
poster
17.10.2008-17.10.2008
Zagreb, Hrvatska