New product - initiator of the competitiveness of the wood processing industry (CROSBI ID 543542)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Ojurović, Renata ; Pirc, Andreja ; Bublić, Andrej
engleski
New product - initiator of the competitiveness of the wood processing industry
Novi proizvod je vitalni dio konkurentne razvojne strategije poduzeća. Većina poduzeća ne može opstati bez predstavljanja novih proizvoda ili izmjene postojećih kako bi se uklopili u očekivanja potrošača. Ponekad strategija razvoja proizvoda ne odgovara postojećem tržištu pa je bitna stavka prenošenje tržišnih potreba u karakteristike proizvoda (uporabne značajke, funkcionalnost, dizajn, … ). Razvoj novog proizvoda rizičan je potez i često se smatra hrabrim korakom u poslovanju poduzeća, ali isto znači ulaganje u budućnost, kao i opstanak i dugoročnu konkurentnost na globalnom tržištu, naravno uz stalno praćenje aktivnosti konkurencije, novih tehnologija i rješenja uz visoku razinu znanja i timskog rada. Navedeno ukazuje da je bez posebnosti i originalnosti poziciju na tržištu teško zadržati, a tržišni rast gotovo nemoguće ostvariti.
new product; industrial wood processing; design; competitiveness; globalisation
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
37-46.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
New technologies and materials in industries based on forestry sector
Grbac, Ivica
Zagreb: Šumarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
953-6307-99-9
Podaci o skupu
New technologies and materials in industries based on forestry sector
poster
19.10.2007-19.10.2007
Zagreb, Hrvatska