Obrazovanje darovitih učenika (CROSBI ID 37358)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Pavlin-Bernardić, Nina
hrvatski
Obrazovanje darovitih učenika
U poglavlju su opisana dva glavna pristupa kojima se kroz školski sustav nastoji udovoljiti potrebama darovitih učenika: akceleracija i obogaćenje. Opisani su rezultati istraživanja koja su se bavila efektima različitih oblika akceleracije i obogaćenja na kognitivni, socijalni i emocionalni razvoj darovitih učenika, te su dane preporuke koje bi trebalo uzeti u obzir pri osmišljavanju takvih programa.
daroviti učenici, akceleracija, obogaćenje
nije evidentirano
engleski
Education of gifted students
nije evidentirano
gifted students, acceleration, enrichment
nije evidentirano
Podaci o prilogu
50-60.
objavljeno
Podaci o knjizi
Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje)
Vlahović-Štetić, Vesna
Zagreb: Institut za društvena istraživanja
2008.
978-953-6218-32-5