Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Integralna održivost i učenje (CROSBI ID 37516)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Lay, Vladimir Integralna održivost i učenje // Obrazovanje u kontektsu tranzicije / Pilić, Šime (ur.). Split: Ogranak Hrvatskog pedagoško-književnog zbora u Splitu, 2008. str. 233-258

Podaci o odgovornosti

Lay, Vladimir

hrvatski

Integralna održivost i učenje

U poglavlju se razmatra integralna održivost kao kriterij i cilj odgoja i obrazovanja za održivi razvoj. Proces održivog razvoja je inherentno proces učenja, kojim možemo, ako smo tako odabrali, učiti graditi kapacitete i sposobnosti da bismo živjeli na održiviji način. Nakon analize osnovnih pojmova autor u 10 točaka nudi viđenje općih i posebnih sadržaja odgoja i učenja za održivi razvoj. Posebne sadržaje programa učenja, usmjerene na Hrvatsku, autor izlaže u tri tematska kruga.

integralna održivost, učenje

nije evidentirano

engleski

Integral sustainability and learning

nije evidentirano

integral sustainability, learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

233-258.

objavljeno

Podaci o knjizi

Obrazovanje u kontektsu tranzicije

Pilić, Šime

Split: Ogranak Hrvatskog pedagoško-književnog zbora u Splitu

2008.

978-953-96977-8-3

Povezanost rada

Sociologija