Integralna održivost i učenje (CROSBI ID 37516)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Lay, Vladimir
hrvatski
Integralna održivost i učenje
U poglavlju se razmatra integralna održivost kao kriterij i cilj odgoja i obrazovanja za održivi razvoj. Proces održivog razvoja je inherentno proces učenja, kojim možemo, ako smo tako odabrali, učiti graditi kapacitete i sposobnosti da bismo živjeli na održiviji način. Nakon analize osnovnih pojmova autor u 10 točaka nudi viđenje općih i posebnih sadržaja odgoja i učenja za održivi razvoj. Posebne sadržaje programa učenja, usmjerene na Hrvatsku, autor izlaže u tri tematska kruga.
integralna održivost, učenje
nije evidentirano
engleski
Integral sustainability and learning
nije evidentirano
integral sustainability, learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
233-258.
objavljeno
Podaci o knjizi
Obrazovanje u kontektsu tranzicije
Pilić, Šime
Split: Ogranak Hrvatskog pedagoško-književnog zbora u Splitu
2008.
978-953-96977-8-3