Ishodi učenja u visokom školstvu (CROSBI ID 5826)

Urednička knjiga | zbornik radova s konferencije

Ishodi učenja u visokom školstvu / Divjak, Blaženka (ur.) Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2009

Divjak, Blaženka

Ishodi učenja u visokom školstvu

Ova knjiga je nastala kao rezultat rada na projektu Ishodi učenja u interdisciplinarnim studijskim programima INTER-OUTCOMES koji se izvodio na Fakultetu organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu u razdoblju od veljače 2008. do veljače 2009. godine, a bio je financiran je od strane Nacionalne zaklade za znanost, visoko školstvo i tehnologijski razvoj Republike Hrvatske. Partnerske institucije na projektu su bile Prirodoslovno-matematički fakultet – Matematički odjel Sveučlišta u Zagrebu i Fakultet elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu. Voditeljica projekta je bila prof.dr.sc. Blaženka Divjak s Fakulteta organizacije i informatike u Varaždinu. Cilj projekta je razrada metodike ishoda učenja i njihove diseminacije u okviru sustava za osiguranje kvalitete u visokom obrazovanju te njihove implementacije s naglaskom na interdisciplinarno područje informatike te matematike. Prvi dio knjige može poslužiti kao repozitorij pojmova i procedura vezanih uz koncept poučavanja u čijem je središtu student. Nakon toga slijede primjeri ishoda učenja na raziličitim razinama: razina strukovnih udruga, razina programa, razina predmenta te ishodi učenja na razini nastavne cjeline. Posebno poglavlje se bavi ocjenjivanjem studenta, tj. provjerom ishoda učenja jer se tijekom rada na projektu pokazalo da u Hrvatskoj postoji malo pisanih izvora novijeg datuma o toj temi, a i da razumijevanje uloge ocjenjivanja u nastavnom procesu i učenju, treba posvijestiti. Nadalje je posebna pažnja posvećena zapošljivosti studenta, odnosno analizi toga kako tržište rada utječe na izradu ishoda učenja i njihovu provjeru. Posljednje poglavlje, koje bi jednako moglo biti i prvo, istražuje ulogu ishoda učenja u cjelokupnom sustavu osiguranja kvaliteta u visokom obazovanju.

ishodi učenja; visoko školstvo

Learning outcomes in high education

learning outcomes; high education