Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje) (CROSBI ID 743672)
Druge vrste radova | ostalo
• Obrazovni materijal (nedefinirano )
Podaci o odgovornosti
Vlahović-Štetić, Vesna ; Vizek Vidović, Vlasta ; Arambašić, Lidija ; Vojnović, Narcisa ; Pavlin-Bernardić, Nina
Vlahović-Štetić, Vesna
hrvatski
Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje)
Knjiga sadrži poglavlja o teorijskim pristupima darovitosti, osobinama darovite djece, obrazovanju darovitih učenika, psihološkom savjetovanju u području darovitosti te stanju, problemima i potrebama u području skrbi o darovitim učenicima u hrvatskom školskom sustavu. U posljednjem dijelu knjige predložen je niz radionica za unapređenje identifikacije i rada s darovitim učenicima.
nadareni učenici; obrazovanje nadarenih; osobine nadarenih; savjetovanje nadarenih
Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje.
engleski
Gifted students: theoretical basis and application in school (2nd edition)
nije evidentirano
gifted students; gifted education; characteristics of gifted students; counseling of gifted students
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Institut za društvena istraživanja
151
2008.
nije evidentirano
objavljeno
978-953-6218-32-5