Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Medijska pismenost i medijska etika u civilnom društvu (CROSBI ID 38513)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Zgrabljić Rotar, Nada Medijska pismenost i medijska etika u civilnom društvu // Mediji, kultura i civilno društvo / Peruško, Zrinjka (ur.). Zagreb: Jesenski i Turk ; Hrvatsko sociološko društvo, 2008. str. 43-74

Podaci o odgovornosti

Zgrabljić Rotar, Nada

hrvatski

Medijska pismenost i medijska etika u civilnom društvu

Medijska pismenost jedan je od najvažnijih projekata međunarodne zajdnice u cilju opismenjavanja građana zkako za klasične medije, tako i za novo digitalno doba. Tema medijske kompetencije uzima se kao ključni problem razvoja demokracije društva i ravnopravnosti u društvenoj zajednici. Cilj je medijske pismenosti od pasivne javnosti stvoriti aktivne građane. Medijska pismenost ovisi o medijskoj i kulturnoj politici svake zemlje, te o odgovornosti civilnog društva da preuzme odgovornost za ravnopravan odnos s medijima. Drugi aspekt medijske pismenosti odnosi se na zaštitu građana od štetenih meidjskih sadržaja kao što su nasilje, pretjerano i neetično oglašavanje i stereotipizacija društvenih odnosa, što može imati štetne posljedice na maloljetnike i djecu. Međuanrodna regulatorna tijela i komunikolozi slažu se da civilno društvo treba nadzirati rad medija, dok se mediji takvome nadzoru opiru.

medijska pismenost, medijska etika, civilno društvo, medijsko nasilje, medijske reklame, medijski stereotipi, profesionalna samoregulacija

rad je rezultat istraživačkog rada na Projektu “ Mediji, kultura i civilno društvo” , koji je na Institutu za međunarodne odnose – IMO u Zagrebu vodila prof.dr.sc. Zrinjka Peruško od 2003. do 2006. godine

engleski

Media Literacy and Media Ethics in Civil Society

nije evidentirano

media literacy, media ethics, civil society, violence on the screen, advertising, stereotyping, self-regulation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

43-74.

objavljeno

Podaci o knjizi

Mediji, kultura i civilno društvo

Peruško, Zrinjka

Zagreb: Jesenski i Turk ; Hrvatsko sociološko društvo

2008.

978-953-222-295-1

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti