Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Model of competence-based curriculum (CROSBI ID 38735)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Vizek Vidović, Vlasta Model of competence-based curriculum // Planiranje kurikuluma usmjerenog na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika. Priručnik za visokoškolske nastavnike / Vizek Vidović, Vlasta (ur.). Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 67-75

Podaci o odgovornosti

Vizek Vidović, Vlasta

engleski

Model of competence-based curriculum

Predloženi modela razvoja kurikuluma usmjerenog na kompetencije koje se razvijaju u inicijalnom obrazovanju za učitelje i nastavnike sadrži 12 koraka. Premda je zadržana temeljna struktura naznačena u Tuning projektu, model je u većem dijelu prilagođen našim uvjetima. Ti koraci su: 1. utvrđivanje potreba za promjenom, 2. definiranje razine u kvalifikacijskom okviru i definiranje profesionalnog kompetencijskog profila, 3. definiranje akademskog profila i ishoda učenja, 4. određivanje strukture akademskog programa, 5. razrada izvedbenih programa na razini kolegija, 6. utvrđivanje studentskog opterećenja, 7. završno usklađivanje strukture kurikuluma, 8. definiranje uvjeta za ulazak u program i za prelazak u višu razinu studiranja, 9. pružanje podrške studentima u ostvarivanju planiranih ishoda učenja, 10. utvrđivanje potrebnih resursa za izvedbu programa, 11. utvrđivanje pristupa osiguravanja kvalitete i održivosti studijskog programa, 12. završna rasprava i finalizacija teksta.

competence-based curriculum, curriculum planning model

Rad je nastao u okviru projekta Nacionalne naklade za znanost Ishodi učenja u obrazovanju učitelja i nastavnika

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

67-75.

objavljeno

Podaci o knjizi

Planiranje kurikuluma usmjerenog na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika. Priručnik za visokoškolske nastavnike

Vizek Vidović, Vlasta

Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2009.

978-953-175-333-3

Povezanost rada

Psihologija