Prikriveno oglašavanje u slovenskom tisku (CROSBI ID 39440)
Prilog u knjizi | ostalo
Podaci o odgovornosti
Tomažič, Tina ; Jurišić, Jelena
hrvatski
Prikriveno oglašavanje u slovenskom tisku
Oglašavanje je postalo neophodan dio modernog informacijskog društva, koje omogućava tvrtkama prodaju, medijima dio sredstava, a potrošaćima kvalitetan izbor različitih proizvoda i usluga. Oglašivači imaju na raspolaganju puno mogućnosti, oruđa, tehnika i načina kojima pokušavaju privući pozornost potencijalnih potrošaća. Zbog sve veće konkurencije na tržištu često posežu za novim, zakonski i etički nedopustivim načinima oglašavanja kojima žele privući pažnju i povećati prodaju. Jedan od tih načina je prikriveno oglašavanje koje definiramo, analiziramo i istražujemo u našem članku s analizim i međusobnom usporedbom triju najvažnijih slovenskih tiskanih dnevnika: Delo, Večer i Dnevnik.
prikriveno oglašavanje, tisak, etika, profit
nije evidentirano
engleski
Covert Advertising in Slovenian Print Media
nije evidentirano
covert adertising, print press, ethics, profit
nije evidentirano
Podaci o prilogu
151-165.
objavljeno
Podaci o knjizi
Novi mediji-nove tehnologije-novi moral
Labaš, Danijel
Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu
2009.
978-953-6682-82-9