Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prikriveno oglašavanje u slovenskom tisku (CROSBI ID 39440)

Prilog u knjizi | ostalo

Tomažič, Tina ; Jurišić, Jelena Prikriveno oglašavanje u slovenskom tisku // Novi mediji-nove tehnologije-novi moral / Labaš, Danijel (ur.). Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 151-165

Podaci o odgovornosti

Tomažič, Tina ; Jurišić, Jelena

hrvatski

Prikriveno oglašavanje u slovenskom tisku

Oglašavanje je postalo neophodan dio modernog informacijskog društva, koje omogućava tvrtkama prodaju, medijima dio sredstava, a potrošaćima kvalitetan izbor različitih proizvoda i usluga. Oglašivači imaju na raspolaganju puno mogućnosti, oruđa, tehnika i načina kojima pokušavaju privući pozornost potencijalnih potrošaća. Zbog sve veće konkurencije na tržištu često posežu za novim, zakonski i etički nedopustivim načinima oglašavanja kojima žele privući pažnju i povećati prodaju. Jedan od tih načina je prikriveno oglašavanje koje definiramo, analiziramo i istražujemo u našem članku s analizim i međusobnom usporedbom triju najvažnijih slovenskih tiskanih dnevnika: Delo, Večer i Dnevnik.

prikriveno oglašavanje, tisak, etika, profit

nije evidentirano

engleski

Covert Advertising in Slovenian Print Media

nije evidentirano

covert adertising, print press, ethics, profit

nije evidentirano

Podaci o prilogu

151-165.

objavljeno

Podaci o knjizi

Novi mediji-nove tehnologije-novi moral

Labaš, Danijel

Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu

2009.

978-953-6682-82-9

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti