Sustav osiguranja/unaprjeđenja kvalitete u visokom umjetničkom obrazovanju (CROSBI ID 40060)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Turković, Vera
hrvatski
Sustav osiguranja/unaprjeđenja kvalitete u visokom umjetničkom obrazovanju
Ovaj rad razmatra značenje pojma kvalitete polazeći od stava da bi kvaliteta trebala biti središnja tema sveučilišne politike. Pritom problematizira razliku između filozofske definicije kvalitete kao „izvrsnosti i vrijednosti“ i definicije kvalitete u poslovnom svijetu kao „primjerenosti nekoj svrsi“ i upozorava na sve očitiju opasnost stavljanja visokog obrazovanja unutar Bolonjskog procesa isključivo u funkciju gospodarskog rasta. U radu se posebno razmatra pozicija visokog umjetničkog obrazovanja, njegova uloga u strukturi sveučilišta, svrha umjetničkih akademija u društvu i potreba širenja „kulture kvalitete“ u smislu poboljšanja kvalitete svih segmenata ovog obrazovanja. Autorica iznosi tvrdnju da hrvatsko visoko obrazovanje još nije prepoznalo povećanje kvalitete kao okosnicu promjena, pa tako ni umjetničko obrazovanje koje još uvijek nije postavilo vlastite standarde kvalitete. Rad donosi tablicu korisnih savjeta za provođenje postupka unutarnjeg i vanjskog vrednovanja kvalitete umjetničkog obrazovanja koji uzimaju u obzir europske standarde i specifičnosti socio-kulturno-ekonomskog konteksta u Hrvatskoj.
visoko umjetničko obrazovanje, osiguranje kvalitete, unutarnje vrednovanje, vanjsko vrednovanje
nije evidentirano
engleski
Quality Assurance/Enhacement System in Higher Art Education
nije evidentirano
higher art education, quality assurance, internal evaluation, external evaluation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
72-86.
objavljeno
Podaci o knjizi
Bolonjski proces u visokom umjetničkom obrazovanju
Turković, Vera ; Kabalin-Borenić, Višnja
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu
2007.
978-953-6002-33-7