Europski identitet i visoko obrazovanje (CROSBI ID 40064)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Turković, Vera
hrvatski
Europski identitet i visoko obrazovanje
Ovaj rad je plod iskustva stečenog višegodišnjim radom autorice na implementaciji Europskog sustava prijenosa bodova i približavanju europskim obrazovnim standardima na Sveučilištu u Zagrebu. Autorica teksta, proučavajući komparativnom metodom različite modele visoko-obrazovnih institucija u Europi, razmatra značenje europske dimenzije obrazovanja za hrvatske prilike, uvažavajući hrvatske ekonomske, političke i kulturne posebnosti. Pritom ističe da je europska dimenzija najdelikatniji element integracijskih procesa u obrazovanju budući da u sebi nosi mnoge nejasnoće, osobito kada ga se stavi u kontekst europskog identiteta, kao što je učinjeno u ovom radu. Stoga se vrlo pozorno razmatra relacija europskog i nacionalnog identiteta kako bi se otklonila mogućnost pogrešnog tumačenja i pogrešne provedbe u praksi harmonizacije visokog obrazovanja. Rad pledira za brže promjene i bolji financijski položaj visokog obrazovanja što je bitan preduvjet ulaska u “Europu znanja”.
europski identitet, europska dimenzija obrazovanja, transformacija obrazovnog sustava, Bolonjski proces
Recenzenti Sergej Flere, Nenad Karajić
engleski
European Identity and Higher Education
nije evidentirano
european identity, european educational dimension, transformation of the education system, the Bologna process
nije evidentirano
Podaci o prilogu
101-115.
objavljeno
Podaci o knjizi
Obrazovanje u konteksu tranzicije
Pilić, Šime
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
2008.
978-953-96977-8-3