Hajrudin Hromadžić: Konztumerizam : potreba, životni stil, ideologija (CROSBI ID 157747)
Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika
Podaci o odgovornosti
Peračković, Krešimir
hrvatski
Hajrudin Hromadžić: Konztumerizam : potreba, životni stil, ideologija
Knjiga Hajrudina Hromadžića Konzumerizam - Potreba, životni stil, ideologija, podijeljena je u 8 poglavlja: Uvod: kratki povijesni kontekst razvoja suvremenog konzumerističkog društva, Teorijsko istraživačke studije fenomena konzumerizma, Ekonomski i politički aspekti konzumerizma, Neoliberalizam, Šoping mall-ultimativni potrošački teritorij, Specifičnost razvoja potrošačke kulture u tzv. tranzicijskim postsocijalističkim društvima: Primjer za analizu: Češki san, Koncept potrošača, antipotrošačke taktike i oblici otpora potrošačkom društvu, Umjesto zaključka: perspektive suvremenog konzumerizma. Autorov zaključak je kako za razliku od razdoblja 1980-ih koje istraživači etiketiraju kao razdoblje neobuzdanog i nepromišljenog kupovanja (što je danas slučaj u tranzicijskim zemljama i osobito Hrvatskoj) konzumerizam početka novog stoljeća postao promišljen akt strateškog odlučivanja što dovodi i do sintagmi «dugotrajni konzumerizam» i «uravnotežena potrošnja».
konzumerizam; potrošnja; potrošačko društvo; potrošačka kultura
nije evidentirano
engleski
Hajrudin Hromadžić: Consumerism : Necessity, Life Style, Ideology
nije evidentirano
consumerism; consumption; consumer society; consumer culture
nije evidentirano
Podaci o izdanju
18 (6)
2009.
1227-1231
objavljeno
1330-0288