Samovrednovanje škole iz perspektive kritičkih prijatelja (CROSBI ID 40273)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Bezinović, Petar ; Ristić Dedić, Zrinka
hrvatski
Samovrednovanje škole iz perspektive kritičkih prijatelja
U poglavlju su analizirana iskustva kritičkih prijatelja kao vanjskih promatrača i sudionika procesa samovrednovanja u školama. Ova iskustva pružaju vrlo dobru sliku o pozitivnim učincima, ali i o zaprekama uvođenju samovrednovanja u škole. Kritički prijatelji su dali niz konkretnih i korisnih preporuka za olakšavanje i bolje korištenje samovrednovanja kao moćnog mehanizma za unapređivanje rada škola.
Perspektiva kritičkih prijatelja, pozitivni učinci samovrednovanja, zapreke samovrednovanju,
nije evidentirano
engleski
School self-evaluation from the critical friends perspective
nije evidentirano
Critical friends perspective, positive effects of self-evaluation, obstacles to self-evaluation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
119-136.
objavljeno
Podaci o knjizi
Samovrednovanje škola: Prva iskustva u osnovnim školama
Bezinović, Petar
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja
2010.
978-953-7290-19-1