Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Daniela Angelina Jelinčić (ur.): Cultural Tourism Goes Virtual, Audience Development in Southeast European Countries ; Zagreb, Institut za međunarodne odnose, 2009., str. 211 (CROSBI ID 160144)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika

Demonja, Damir Daniela Angelina Jelinčić (ur.): Cultural Tourism Goes Virtual, Audience Development in Southeast European Countries ; Zagreb, Institut za međunarodne odnose, 2009., str. 211 // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 19 (2010), 1-2 (105-106); 315-317

Podaci o odgovornosti

Demonja, Damir

hrvatski

Daniela Angelina Jelinčić (ur.): Cultural Tourism Goes Virtual, Audience Development in Southeast European Countries ; Zagreb, Institut za međunarodne odnose, 2009., str. 211

Knjiga «Cultural Tourism Goes Virtual: Audience Development in Southeast European Countries» temelji se na istraživanju «Virtualna kultura i razvoj publike: interkulturalna komunikacija u Jugoistočnoj Europi», koje je dio šireg projekta «Kulturna raznolikost, interkulturalna komunikacija i digitalna kultura», a proveli su ga Institut za međunarodne odnose (IMO) i Mreža Culturelink. Predmetna knjiga donosi podatke o e-poslovanju u kulturnom sektoru devet zemalja Jugoistočne Europe, koje je obuhvatilo spomenuto istraživanje, a to su: Albanija, Bosna i Hercegovina, Bugarska, Crna Gora, Hrvatska, Makedonija, Rumunjska, Slovenija i Srbija. Ti podaci predstavljaju temelj za smjernice razvoja politika digitalne kulture koje se koriste i u turizmu, odnosno utjecaja virtualne kulture na kulturni turizam. Istraživanje se temeljilo na znanstvenim metodama, a metodologija je bila jednaka za sve zemlje. Prvi dio istraživanja obuhvaćao je općenite podatke o stanju digitalne kulture u pojedinoj zemlji (npr. pregled digitizacije u zemlji općenito, broj korisnika interneta, digitizacija u kulturnom sektoru, identifikacija najboljih web stranica u kulturnom sektoru). Drugi dio istraživanja bio je podijeljen u dva istraživačka dijela: prvi za zemlje koje se koriste on-line prodajom kulturnih programa (s ciljem prikupljanja konkretnih i mjerljivih podataka o on-line prodaji) i drugi za zemlje koje se ne koriste on-line prodajom (prikupljali su se podaci o broju posjeta web stranicama, podrijetlu korisnika, razlozima ne korištenja on-line prodaje, i ostalo). Knjiga se sastoji od tri cjeline: uvoda, priloga (rezultata istraživanja) po zemljama i završnog teksta koji uspoređuje prilike u svim zemljama i daje zajedničke preporuke za razvoj virtualne kulture koja utječe na razvoj publike. Istraživanje se bavi jednom od važnih i nedovoljno istraženih tema našeg vremena, ulogom virtualne kulture u suvremenom društvu i mogućnostima njezine primjene u kulturno-turističkom poslovanju. Uspješnost web stranice neke kulturne ustanove, u smislu privlačenja turista, može se mjeriti on-line poslovanjem (prodajom) koju ustanova nudi. Knjiga «Cultural Tourism Goes Virtual: Audience Development in Southeast European Countries», temeljena na kombiniranim znanstvenim istraživanjima u području kulturnog turizma, dobrodošla je ne samo kao ilustracija stanja kulturnog turizma u istraživanim zemaljama, već od koristi može biti stručnjacima koji se bave obrađivanim područjem, ali i pojedincima, odnosno ustanovama/organizacijama uključenima u osmišljavanje kulturnih i informacijskih politika. Ovom knjigom dobili smo korisne, zanimljive i znanstveno utemeljene podatke, koji mogu poslužiti kao smjernice za planiranje brojnih strateških politika, pa tako i kulturnog turizma. Također, ti podaci omogućuju razumijevanje razloga, nužnosti i mogućnosti koje pruža virtualna kultura za dobrobit svakog razvijenog društva.

kultura; turizam; kulturni turizam; virtualna kultura; ICT; zemlje Jugoistočne Europe; EU.

nije evidentirano

engleski

Daniela Angelina Jelinčić (Ed.): Cultural Tourism Goes Virtual, Audience Development in Southeast European Countries ; Zagreb, Institut za međunarodne odnose, 2009., p. 211

nije evidentirano

culture; tourism; cultural tourism; virtual culture; ICT; Southeast European countries; EU.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

19 (1-2 (105-106))

2010.

315-317

objavljeno

1330-0288

Povezanost rada

Ekonomija, Sociologija, Etnologija i antropologija

Poveznice
Indeksiranost