Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Medijsko uvjetovani razvoj niskotarifnih zračnih prijevoznika i turističke potražnje (CROSBI ID 41516)

Prilog u knjizi | stručni rad

Sušac, Vlado ; Krce-Miočić, Božena ; Milković, Tamara Medijsko uvjetovani razvoj niskotarifnih zračnih prijevoznika i turističke potražnje // Mediji i turizam / Krpan, Tomislav ; Sušac, Vlado (ur.). Zadar : Nin: Odjel za turizam i komunikacijske znanosti Sveučilišta u Zadru, 2010. str. 49-59

Podaci o odgovornosti

Sušac, Vlado ; Krce-Miočić, Božena ; Milković, Tamara

hrvatski

Medijsko uvjetovani razvoj niskotarifnih zračnih prijevoznika i turističke potražnje

Uvažavajući činjenicu da niskotarifni avionski prijevoz čini značajan udio u poslovanju Zračne luke Zadar, javlja se potreba za iskorištavanjem potencijala ove vrste prijevoza u svrhu unaprjeđenja zadarskog turizma te proširenja turističke sezone. Postanak i poslovanje niskotarifnih zračnih prijevoznika u izravnoj je vezi s pojavom novih medijskih tehnologija, u ovom slučaju interneta kao glavnog distribucijskog kanala i oblika promocije same tvrtke i ciljanih destinacija. Niskotarifni prijevoznici svoje letove za Zadar uspostavljaju već krajem ožujka te ih održavaju redovno do listopada prema šest emitivnih zemalja, a rast broja putnika u tim mjesecima korelira s porastom broja noćenja turista iz istih zemalja. Iz toga zaključujemo da ovaj oblik prijevoza ima vidljivu ulogu u konačnom odabiru Zadra kao turističke destinacije. Ovoj činjenici doprinosi i snažna promocija grada Zadra na internetskim stranicama Ryanaira koja utječe na sve veću popularizaciju ovog odredišta, te uz proširenje turističke ponude ima konačnu ulogu u pozicioniranju Zadra ne samo kao atraktivne, već i prometno dostupne destinacije.

niskotarifni zračni prijevoznici, turistička potražnja, turizam, Zadar, Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Media Impact Development of Low-cost Airlines and Tourism Demand

nije evidentirano

low-cost airlines, tourism demand, tourism, Zadar, Croatia

nije evidentirano

Podaci o prilogu

49-59.

objavljeno

Podaci o knjizi

Mediji i turizam

Krpan, Tomislav ; Sušac, Vlado

Zadar : Nin: Odjel za turizam i komunikacijske znanosti Sveučilišta u Zadru

2010.

978-953-7237-47-9

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti