Medijsko uvjetovani razvoj niskotarifnih zračnih prijevoznika i turističke potražnje (CROSBI ID 41516)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Sušac, Vlado ; Krce-Miočić, Božena ; Milković, Tamara
hrvatski
Medijsko uvjetovani razvoj niskotarifnih zračnih prijevoznika i turističke potražnje
Uvažavajući činjenicu da niskotarifni avionski prijevoz čini značajan udio u poslovanju Zračne luke Zadar, javlja se potreba za iskorištavanjem potencijala ove vrste prijevoza u svrhu unaprjeđenja zadarskog turizma te proširenja turističke sezone. Postanak i poslovanje niskotarifnih zračnih prijevoznika u izravnoj je vezi s pojavom novih medijskih tehnologija, u ovom slučaju interneta kao glavnog distribucijskog kanala i oblika promocije same tvrtke i ciljanih destinacija. Niskotarifni prijevoznici svoje letove za Zadar uspostavljaju već krajem ožujka te ih održavaju redovno do listopada prema šest emitivnih zemalja, a rast broja putnika u tim mjesecima korelira s porastom broja noćenja turista iz istih zemalja. Iz toga zaključujemo da ovaj oblik prijevoza ima vidljivu ulogu u konačnom odabiru Zadra kao turističke destinacije. Ovoj činjenici doprinosi i snažna promocija grada Zadra na internetskim stranicama Ryanaira koja utječe na sve veću popularizaciju ovog odredišta, te uz proširenje turističke ponude ima konačnu ulogu u pozicioniranju Zadra ne samo kao atraktivne, već i prometno dostupne destinacije.
niskotarifni zračni prijevoznici, turistička potražnja, turizam, Zadar, Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Media Impact Development of Low-cost Airlines and Tourism Demand
nije evidentirano
low-cost airlines, tourism demand, tourism, Zadar, Croatia
nije evidentirano
Podaci o prilogu
49-59.
objavljeno
Podaci o knjizi
Mediji i turizam
Krpan, Tomislav ; Sušac, Vlado
Zadar : Nin: Odjel za turizam i komunikacijske znanosti Sveučilišta u Zadru
2010.
978-953-7237-47-9