Razvoj kreativnosti studenata Učiteljskog studija u kolegiju Metodika glazbene kulture (CROSBI ID 163660)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Šulentić Begić, Jasna Razvoj kreativnosti studenata Učiteljskog studija u kolegiju Metodika glazbene kulture // Tonovi (Zagreb), 54 (2009), 81-96

Razvoj kreativnosti studenata Učiteljskog studija u kolegiju Metodika glazbene kulture

Cilj je suvremene nastave od učenika stvoriti ličnosti koje će se moći nositi sa zahtjevima koje pred njih postavlja moderno društvo. To se ne može postići tradicionalnom nastavom, već jednom novom i suvremenom u kojoj će se poticati razvoj kreativnosti svakog učenika. Da bi budući učitelji znali izvoditi nastavu na kojoj će poticati kreativnost učenika, potrebno je da i oni sami na svojim fakultetima prođu nastavu na kojoj se potiče kreativnost. Stoga smo na kolegiju Metodika glazbene kulture provodili kreativne postupke. Ovaj rad želi prikazati moguće načine razvoja kreativnosti studenata 4. godine Učiteljskog studija na Učiteljskom fakultetu u Osijeku u okviru kolegija Metodika glazbene kulture. Na navedenom kolegiju kroz predavanja i metodičke vježbe studenti se osposobljavaju za izvođenje nastave glazbene kulture od 1. do 4. razreda osnovne škole. Metodičke su se vježbe odvijale na fakultetu i u OŠ Retfala u Osijeku u kojoj su studenti održavali svoje javne satove glazbene kulture tijekom zimskog semestra akademske godine 2008./09. Vježbe na fakultetu služile su za uvježbavanje i analizu satova koje su studenti izvodili u osnovnoj školi. Pri donošenju zaključaka koristili smo se analizom dnevnika praćenja predavanja Metodike glazbene kulture i analizom anketnog upitnika koji su studenti ispunili na posljednjem satu predavanja u zimskom semestru.

kreativnost ; nastava ; studenti ; metodika ; glazba

Enhancing creativity of future teachers in music methodology course

creativity ; teaching ; students ; methodology ; music