Informacijski sustavi : poslovni, logistički i zdravstveni informacijski sustavi (CROSBI ID 744356)

Autorska knjiga | udžbenik

• Obrazovni materijal (visoko obrazovanje )

Luić, Ljerka Informacijski sustavi : poslovni, logistički i zdravstveni informacijski sustavi. Karlovac: Veleučilište u Karlovcu, 2009

Luić, Ljerka

Informacijski sustavi : poslovni, logistički i zdravstveni informacijski sustavi

Knjiga sadrži pet temeljnih cjelina koje su detaljno razrađene u obliku poglavlja: Planiranje razvoja informacijskog sustava, Poslovodstvo – promicatelj izgradnje informacijske organizacije, Poslovni informacijski sustavi (PIS), Logistički informacijski sustavi (LIS) i Zdravstveni informacijski sustavi (ZIS). U prvom je poglavlju dan pregled problematike planiranja razvoja informacijskih sustava koji započinje opisom prirode i svrhe planiranja te navođenjem vrsta planova, zatim pregledom vrsta strateškog planiranja uz opis faza, koraka, metoda, modela i tehnika. Nakon toga koncizno su objašnjene karakteristike i značaj strateškog planiranja informacijskog sustava uz detaljan pregled potrebnih metodika. U drugom poglavlju dan je pregled dosadašnjih spoznaja o izgradnji informacijske organizacije temeljem teorijskih postavki te posebice temeljem primjera poslovnih, upravljačkih i strateških informacijskih sustava, dok je u nastavku opisan utjecaj informacijskih tehnologija na poslovnu politiku. Rasprava o ovoj tematici prikazana je kroz prizmu sveobuhvatnog sagledavanja problematike permanentne poslovno- informacijske edukacije poslovodstva kao nužnog preduvjeta informacijske organizacije. Preostala poglavlja u okviru kojih su iscrpno opisani i ilustrirani različiti informacijski sustavi (poslovni, logistički i zdravstveni) odražava svu složest opisane tematike.

informacijski sustavi ; planiranje ; razvoj ; poslovni IS ; logistički IS ; zdravstveni IS

Recenzenti: prof.dr.sc. Damir Boras (MBZ 4513), prof.dr.sc. Branko Wasserbauer (MBZ 258262), prof.dr.sc. Darko Vyroubal (MBZ 66696), prof.dr.sc. Josip Žunić (MBZ 243926). Knjiga glavninom sadržaja monografski obuhvaća znanstveno područje društvenih znanosti, polje informacijske i komunikacijske znanosti i ispunjava metodološke kriterije udžbenika te je istu moguće koristiti u svrhu podučavanja i izučavanja problematike informacijskih sustava.

Information systems - business, logistic and healthcare information systems

information systems ; planning ; development ; business IS ; logistics IS ; healthcare IS

Karlovac: Veleučilište u Karlovcu