Geometrijsko mišljenje i prostorni zor u nastavi matematike u nižim razredima osnovne škole (CROSBI ID 42104)
Prilog u knjizi | ostalo
Podaci o odgovornosti
Čižmešija, Aleksandra ; Svedrec, Renata ; Radović, Nikol ; Soucie, Tanja
hrvatski
Geometrijsko mišljenje i prostorni zor u nastavi matematike u nižim razredima osnovne škole
U radu je dan kratki pregled pojmova vezanih uz koncept prostornog mišljenja u matematici. Osobita je pažnja posvećena tzv. van Hieleovoj teoriji razvoja prostornog mišljenja te njenom utjecaju na nastavu matematike u osnovnoj školi. Ova je teorija promatrana u svjetlu promjena koje u matematici donosi Nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj i obrazovanje te opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje (NOK). Preciznije, u radu je dan niz konkretnih primjera učeničkih aktivnosti koje pridonose razvoju njihovog prostornog mišljenja (prostornog zora). Svaka je opisana aktivnost povezana s očekivanim učeničkim postignućem (ishodom učenja) definiranim u domeni Oblik i prostor u matematičkom području u NOK-u.
matematika, geometrijsko mišljenje, prostorni zor, van Hieleova teorija
nije evidentirano
engleski
Geometrical thinking and spatial sense in the teaching mathematics in the lower grades of primary school
nije evidentirano
mathematics, geometrical thinking, spatial sense, theory of van Hiel
nije evidentirano
Podaci o prilogu
143-162.
objavljeno
Podaci o knjizi
Zbornik radova IV. kongresa nastavnika matematike RH
Mladnić, Petar ; Svedrec, Renata
Zagreb: Školska knjiga ; Hrvatsko matematičko društvo
2010.
978-953-6862-19-1