Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Geometrijsko mišljenje i prostorni zor u nastavi matematike u nižim razredima osnovne škole (CROSBI ID 42104)

Prilog u knjizi | ostalo

Čižmešija, Aleksandra ; Svedrec, Renata ; Radović, Nikol ; Soucie, Tanja Geometrijsko mišljenje i prostorni zor u nastavi matematike u nižim razredima osnovne škole // Zbornik radova IV. kongresa nastavnika matematike RH / Mladnić, Petar ; Svedrec, Renata (ur.). Zagreb: Školska knjiga ; Hrvatsko matematičko društvo, 2010. str. 143-162

Podaci o odgovornosti

Čižmešija, Aleksandra ; Svedrec, Renata ; Radović, Nikol ; Soucie, Tanja

hrvatski

Geometrijsko mišljenje i prostorni zor u nastavi matematike u nižim razredima osnovne škole

U radu je dan kratki pregled pojmova vezanih uz koncept prostornog mišljenja u matematici. Osobita je pažnja posvećena tzv. van Hieleovoj teoriji razvoja prostornog mišljenja te njenom utjecaju na nastavu matematike u osnovnoj školi. Ova je teorija promatrana u svjetlu promjena koje u matematici donosi Nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj i obrazovanje te opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje (NOK). Preciznije, u radu je dan niz konkretnih primjera učeničkih aktivnosti koje pridonose razvoju njihovog prostornog mišljenja (prostornog zora). Svaka je opisana aktivnost povezana s očekivanim učeničkim postignućem (ishodom učenja) definiranim u domeni Oblik i prostor u matematičkom području u NOK-u.

matematika, geometrijsko mišljenje, prostorni zor, van Hieleova teorija

nije evidentirano

engleski

Geometrical thinking and spatial sense in the teaching mathematics in the lower grades of primary school

nije evidentirano

mathematics, geometrical thinking, spatial sense, theory of van Hiel

nije evidentirano

Podaci o prilogu

143-162.

objavljeno

Podaci o knjizi

Zbornik radova IV. kongresa nastavnika matematike RH

Mladnić, Petar ; Svedrec, Renata

Zagreb: Školska knjiga ; Hrvatsko matematičko društvo

2010.

978-953-6862-19-1

Povezanost rada

Matematika