Kriteriji i smjernice za planiranje golfskih igrališta (CROSBI ID 7612)

Autorska knjiga | priručnik

Butijer, Stjepo ; Magaš, Boris ; Domijan, Miljenko ; Knifić Schaps, Helena ; Obad Šćitaroci, Mladen ; Pegan, Srečko ; Rogić, Ivan ; Salaj, Matija ; Vulin, Ante ; Paunović, Antun Kriteriji i smjernice za planiranje golfskih igrališta. Zagreb: Ministarstvo zaštite okoliša i prostornog planiranja Republike Hrvatske, 2010

Butijer, Stjepo ; Magaš, Boris ; Domijan, Miljenko ; Knifić Schaps, Helena ; Obad Šćitaroci, Mladen ; Pegan, Srečko ; Rogić, Ivan ; Salaj, Matija ; Vulin, Ante ; Paunović, Antun

Denona Krsnik, Marina

Kriteriji i smjernice za planiranje golfskih igrališta

Publikacija Kriteriji i smjernice za planiranje golfskih igrališta sadrže razmatranja o golfu te smjernice, preporuke i kriterije za planiranje i izgradnju golfskih igrališta s pratećom gradnjom u funkciji igre i održavanja te s gradnjom turističkoga smještaja. U uvodnom dijelu daju se opći pregled razvoja i rasprostranjenosti golfa, pojmovi i osnovne definicije golfa kao športa, vrste igrališta i obilježja područja te utjecaj golfa na gospodarski razvoj i unaprjeđenje turističke ponude, a sve prema europskim i svjetskim kriterijima, spoznajama i iskustvima. Također se daju prikaz i pregled golfskih igrališta planiranih u prostorno-planskoj dokumentaciji Republike Hrvatske. Drugi dio donosi polazišta za izradu smjernica za plansko djelovanje, s analizom socijalnih čimbenika razvoja golfa, ciljevima i temeljnim stavovima za planiranje golfskih igrališta. U trećem, najvažnijem poglavlju, dane su smjernice i kriteriji za planiranje golfskih igrališta s elementima procjene pogodnosti područja, zaštite prirode i krajolika, kao i kvantifikacijski pokazatelji izgradnje različitih tipova igrališta, osnovne prateće izgradnje i izgradnje turističkih smještajnih jedinica, zatim planiranje golfskih igrališta u prostornim planovima, te ovlasti i kompetencije za planiranje i projektiranje. Dodatci sadrže povijest golfa i trenutno stanje golfa u Hrvatskoj te popis i izvode iz zakona i propisa povezanih s golfskim igralištima.

golf; igrališta; planiranje

Criteria and guidelines for golf course planning

golf; course; planning