Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing u ljekarništvu (CROSBI ID 167185)

Prilog u časopisu | stručni rad

Macner Majcan, Željka Marketing u ljekarništvu // Farmaceutski glasnik, 65 (2009), 580-581

Podaci o odgovornosti

Macner Majcan, Željka

hrvatski

Marketing u ljekarništvu

Ljekarne su specijalizirana mjesta u kojima visokoobrazovani ljekarnički djelatnici izdaju lijekove i medicinske proizvode te pružaju ljekarničku skrb. Upravo te karakteristike izdvajaju ljekarne od ostalih, danas popularnih, kanala distribucije lijekova. Važno je te razlike naglasiti, a ljekarne, ljekarničke djelatnike i ljekarničke usluge dodatno isticati temeljem zajamčene kvalitete farmaceutskih proizvoda, jedinstvenosti ljekarničke usluge te trajne brige za zdravlje pacijenata.

suvremeno poimanje marketinga; potrebe pacijenata; ljekarništvo

nije evidentirano

engleski

Pharmacy marketing

nije evidentirano

modern concept of marketing; patient¨needs; pharmacy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

65

2009.

580-581

objavljeno

0014-8202

Povezanost rada

Farmacija, Ekonomija

Indeksiranost