Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Održivo poslovanje : koncept, upravljanje, komunikacija (CROSBI ID 7928)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Tafra-Vlahović, Majda Održivo poslovanje : koncept, upravljanje, komunikacija. Zaprešić: Veleučilište Baltazar Zaprešić, 2011

Podaci o odgovornosti

Tafra-Vlahović, Majda

Skledar, Nikola

hrvatski

Održivo poslovanje : koncept, upravljanje, komunikacija

Uvod i prvi dio daju objašnjenja najvažnijih i najčešće rabljenih koncepata i teorija te završavaju najčešćim kritikama održivog poslovanja. U drugom su dijelu izneseni neki poznatiji modeli upravljanja koji se primjenjuju i u praksi. Riječ je o modelima koje u izvornom obliku ili kao prilagođene primjenjuju brojne tvrtke i koji također predstavljaju osnovne sastavnice kojima tvrtke raspolažu kada planiraju vlastiti prilagođeni model upravljanja održivim poslovanjem. U ovom je dijelu objavljeno i istraživanje literature na temu upravljanja održivim poslovanjem i reputacijom. Treći dio uvodi komunikaciju kao ključni sadržaj, ali i alat i kanal održivog poslovanja. U ovom je dijelu objavljen i konceptualni nacrt modela komuniciranja koji bi bio optimalan u slučaju međusektorskog partnerstva kao jednog od najčešćih oblika suradnje sa zajednicom u kontekstu održivog poslovanja. Također je pokušano odgovoriti na pitanje o perspektivama održivog poslovanja i posebice o upravljanju komunikacijom u kontekstu održivosti u 21. stoljeću. U knjizi je na kraju objavljen i pojmovnik engleskih termina održivoga poslovanja.

održivo poslovanje; održivost; društveno odgovorno poslovanje

nije evidentirano

engleski

Sustainable Business

nije evidentirano

sustainable business; sustainability; corporate social responsibility

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zaprešić: Veleučilište Baltazar Zaprešić

2011.

978-953-7670-08-5

262

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti