Pjevanje kao izabrana aktivnost otvorenog modela nastave glazbe (CROSBI ID 42895)
Prilog u knjizi | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Šulentić Begić, Jasna
hrvatski
Pjevanje kao izabrana aktivnost otvorenog modela nastave glazbe
Školske godine 2006./07. stupio je na snagu novi Nastavni plan i program za osnovne škole i napušten je integrativni model nastave glazbe. Otvoreni model nastave glazbe postao je zadani model prema kojem se ostvaruje nastava glazbe u osnovnim školama. Središnju aktivnost otvorenog modela predstavlja slušanje glazbe. U radu su razmatrana razmišljanja vezana uz aktivnost pjevanja koje predstavlja, uz obvezatno slušanje glazbe, moguću izabranu aktivnost. Rad obuhvaća i analizu anketnog upitnika koji je proveden u OŠ Franje Krežme u Osijeku školske godine 2007./08. među učenicima 5. razreda kojima je pjevanje bila izabrana aktivnost. Cilj provedene ankete bio je ispitivanje stava učenika prema aktivnosti pjevanja.
pjevanje, nastava glazbe, otvoreni model
nije evidentirano
engleski
Singing as an elected activity in the open model of music lessons
nije evidentirano
singing, music lessons, open type
nije evidentirano
Podaci o prilogu
60-67.
objavljeno
Podaci o knjizi
Glas i glazbeni instument u odgoju i obrazovanju : tekstovi sa specijaliziranih umjetničko-znanstvenih skupova
Vrandečić, T. ; Didović, A.
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI)
2010.
978-953-7210-28-1