Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pjevanje kao izabrana aktivnost otvorenog modela nastave glazbe (CROSBI ID 42895)

Prilog u knjizi | stručni rad | međunarodna recenzija

Šulentić Begić, Jasna Pjevanje kao izabrana aktivnost otvorenog modela nastave glazbe // Glas i glazbeni instument u odgoju i obrazovanju : tekstovi sa specijaliziranih umjetničko-znanstvenih skupova / Vrandečić, T. ; Didović, A. (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2010. str. 60-67

Podaci o odgovornosti

Šulentić Begić, Jasna

hrvatski

Pjevanje kao izabrana aktivnost otvorenog modela nastave glazbe

Školske godine 2006./07. stupio je na snagu novi Nastavni plan i program za osnovne škole i napušten je integrativni model nastave glazbe. Otvoreni model nastave glazbe postao je zadani model prema kojem se ostvaruje nastava glazbe u osnovnim školama. Središnju aktivnost otvorenog modela predstavlja slušanje glazbe. U radu su razmatrana razmišljanja vezana uz aktivnost pjevanja koje predstavlja, uz obvezatno slušanje glazbe, moguću izabranu aktivnost. Rad obuhvaća i analizu anketnog upitnika koji je proveden u OŠ Franje Krežme u Osijeku školske godine 2007./08. među učenicima 5. razreda kojima je pjevanje bila izabrana aktivnost. Cilj provedene ankete bio je ispitivanje stava učenika prema aktivnosti pjevanja.

pjevanje, nastava glazbe, otvoreni model

nije evidentirano

engleski

Singing as an elected activity in the open model of music lessons

nije evidentirano

singing, music lessons, open type

nije evidentirano

Podaci o prilogu

60-67.

objavljeno

Podaci o knjizi

Glas i glazbeni instument u odgoju i obrazovanju : tekstovi sa specijaliziranih umjetničko-znanstvenih skupova

Vrandečić, T. ; Didović, A.

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI)

2010.

978-953-7210-28-1

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti, Pedagogija