Informacijski sustavi- načela i praksa (CROSBI ID 744564)

Klasić, Ksenija ; Klarin, Karmen Informacijski sustavi- načela i praksa. Zagreb: Intus informatika, 2009. 239..

Klasić, Ksenija ; Klarin, Karmen

Informacijski sustavi- načela i praksa

Knjiga " Informacijski sustavi – načela i praksa" napisana je u obliku udžbenika, ali i praktičnog priručnika u kojem se njegovi korisnici upoznaju s osnovama primjene informacijskih sustava koji su neodvojivi dio svakodnevnog poslovanja, te mogu naučiti kako se planiranje sustava u praksi konkretno i provodi. Sadržaj ove knjige u potpunosti je prilagođen nastavnom programu kolegija „Informacijski sustavi“ koji se predaje na preddiplomskom stručnom studiju računarstva na Sveučilišnom studijskom centru za stručne studije Sveučilišta u Splitu i Visoke škole za informacijske tehnologije u Zagrebu, ali može služiti i u nastavi sadržajno sličnih kolegija na studijima drugih visokih učilišta, ne nužno tehničkih usmjerenja. Knjiga je koncipirana tako da bude razumljiva svima koji sudjeluju u poslu planiranja i razvoja, ali i korištenja informacijskog sustava. Time se informatičarima omogućava bolje razumijevanje potreba korisnika, a korisnicima bolje artikuliranje njihovih potreba za informatičkom podrškom i podacima. Kroz primjer iz poslovne prakse uvedeni su standardi izrade dokumentacije koja se može, uz izmjene ili bez njih, primijeniti u svakodnevnoj praksi. Znanstveni doprinos ove knjige je u tome što se na jednom mjestu ukratko uvodi u problematiku razvoja informacijskih sustava, pri čemu ona obuhvaća temeljna praktična znanja, tehnike i vještine potrebne za uspješan operativan rad.

informacijski sustavi ; planiranje i razvoj informacijskih sustava ; izgradnja informacijskih sustava

Information Systems - principles and practice

information systems ; information systems planning and development ; information systems construction