Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Psihološki pregled osoba s intelektualnim teškoćama (CROSBI ID 170334)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Sekušak-Galešev, Snježana Psihološki pregled osoba s intelektualnim teškoćama // Socijalna psihijatrija, 38 (2010), 2; 115-121

Podaci o odgovornosti

Sekušak-Galešev, Snježana

hrvatski

Psihološki pregled osoba s intelektualnim teškoćama

Suvremeni pristup osobama s intelektualnim teškoćama mijenja klasični pristup u psihodijagnostici u kompleksnu procesualnu dijagnostiku u kojoj rezultati ispitivanja intelektualnih sposobnosti predstavljaju samo prvi korak u planiranju podrške. Zbog specifičnih ograničenja kod djece/osoba s intelektualnim teškoćama, izbor dijagnostičkih sredstava je sužen u odnosu na prosječnu populaciju. Stoga je potrebno iskustvo i poznavanje psihologije osoba s intelektualnim teškoćama da bi se izvršio primjereni odabir mjernih instrumenata i postavila uspješna dijagnoza. Uslijed nedostataka tradicionalnog, već dugi niz godina razvi¬jaju se drugi pristupi u utvrđivanju intelektualnih sposobnosti osoba s intelektualnim teškoćama. Osim utvđivanja razine razvijenosti kognitivnih funkcija, te sposobnosti za učenje, psihološki pregled odnosi se i na područje mentalnog zdravlja osoba s intelektualnim teškoćama, a kod djece je važno analizirati igru, ponašanje u ispitnoj situaciji, izvršne funkcije i odnos sa roditeljima.

psihodijagnostika ; inteligencija ; testovi inteligencije ; intelektualne tešk

nije evidentirano

engleski

Psychological assessment of persons with intellectual disabilities

nije evidentirano

psychodiagnostics ; inteligence ; inteligence testing ; intellectual disabilities

nije evidentirano

Podaci o izdanju

38 (2)

2010.

115-121

objavljeno

0303-7908

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti

Indeksiranost