The Role of Theory: Sociology's Response to the Bologna Educational Reform in Croatia (CROSBI ID 43123)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Tomić-Koludrović, Inga
engleski
The Role of Theory: Sociology's Response to the Bologna Educational Reform in Croatia
Poglavlje analizira probleme s kojima se suočilo hrvatsko društvo i hrvatska sociološka zajednica u procesu uvođenja Bolonjskog procesa u sustav visokog obrazovanja. Ovi se problemi tiču specifičnosti tranzicijskog konteksta i odvijanja procesa modernizacije, a također i vidljivost sociologije u javnom životu.
ransition, Croatian society, Bologna process, public sociology, theoretical sociology, reflexivity, second modernity
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
237-254.
objavljeno
Podaci o knjizi
Facing an Unequal World - Challenges for a Global Sociology, Volume Three: Europe and Concluding Reflections
Burawoy, Michael ; Chang, Mau-kuei ; Fei-yu Hsieh, Michelle
Taipei: Institute of Sociology, Academia Sinica ; Council of National Associations of the International Sociological Association
2010.
978-986-02-2692-8