Traffic and Technological Assumptions for the Metro in the City of Split (CROSBI ID 171566)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Višnjić, Vinko ; Pušić, Marko ; Žižić, Ivan
engleski
Traffic and Technological Assumptions for the Metro in the City of Split
Racionalizacija prometnog sustava u većim gradovima pa tako i u Splitu moguća je u današnje vrijeme jedino raznovrsnijom i kvalitetnijom prometnom ponudom javnog gradskog prijevoza. Uvođenjem više oblika javnog prijevoza u skladu s komparativnim prednostima pojedinog oblika, može se jamčiti veća pouzdanost i efikasnost javnog gradskog prijevoza. U Splitu stanje javnog gradskog prijevoza pokazuje, da ne zadovoljava svoju osnovnu funkciju. Pri tome se nude polovična ili prijelazna rješenja. Sve to usporava donošenje odluke koja je jedina moguća u gradu Splitu s obzirom na njegovu veličinu i stupanj motorizacije. Rješenje javnog gradskog prijevoza je u uvođenju metro sustava, kroz etapnu izgradnju. Svaka etapa predstavlja u biti izgradnju jedne linije. S tim što prva etapa zbog kompleksnosti izgradnje podzemnog dijela (tunelska gradnja ispod središnjeg dijela Grada) je građevinski najzahtjevnija, jer se tu dvije linije metroa presijecaju (potrebna izgradnja stanice u dva nivoa) i upravo je zbog toga najsloženiji i najskuplji dio u mreži linija metro.
public transport ; HOVs ; metro
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Tehnologija prometa i transport