Krizno komuniciranje kao ključni element kriznog menadžmenta (CROSBI ID 573316)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Mihaljević, Branko ; Mihalinčić, Martina ; Kalambura, Sanja
hrvatski
Krizno komuniciranje kao ključni element kriznog menadžmenta
Krizne situacije su sastavni dio društvenog okoliša u kojoj organizacije, institucije i pojedinci djeluju. Kada do krizne situacije dođe, ljudi koji su njome zahvaćeni imaju veliku potrebu za informacijama. Mediji, kupci, dobavljači, investitori, zaposlenici, pa i druge zainteresirane javnosti, žele znati zašto je do krize došlo, kako će se organizacija nositi sa kriznom situacijom i kako će stvari izgledati kada krizna situacija bude završena. Krizno komuniciranje predstavlja posebno područje odnosa s javnošću koje obuhvaća predviđanje mogućih kriznih događaja, pripremu za njih i rješavanje kriza i komuniciranje sa zainteresiranim i drugim javnostima. Da bi upravljanje krizom pridonijelo izlasku iz nepovoljne situacije, potrebno je formirati tim za upravljanje krizom, odnosno kriznbi tim. Od načina upravljanja kriznom situacijom i kriznim komuniciranjem zavisi u kojoj će mjeri organizacije, institucije ili pojedinci imati negativnih posljedica, kao i da li će za menadžere kriza biti samo opasnost ili će je iskoristiti kao novu priliku za organizaciju.
komunikacija; kriza; krizni tim; menadžment
nije evidentirano
engleski
Crisis communication as a key element of crisis management
nije evidentirano
crises; communication; crises management team; management
nije evidentirano
Podaci o prilogu
435-442.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova VI. Znanstveno-stručne konferencije s međunarodnim sudjelovanjem "MENADŽMENT I SIGURNOST"
Josip Taradi
Zagreb: Hrvatsko društvo inžinjera sigurnosti i Visoka škola za sigurnost
978-953-55241-6-8
Podaci o skupu
VI.ZNANSTVENO-STRUČNA KONFERENCIJA S MEĐUNARODNIM SUDJELOVANJEM "MENADŽMENT I SIGURNOST"
poster
08.06.2011-08.06.2011
Čakovec, Hrvatska