Rob Walker: Kupujem se : Tajni dijalog između onog što kupujemo i onog što jesmo (prikaz knjige) (CROSBI ID 172729)
Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika
Podaci o odgovornosti
Štojs, Tihana
hrvatski
Rob Walker: Kupujem se : Tajni dijalog između onog što kupujemo i onog što jesmo (prikaz knjige)
Pišući kolumnu „Consumed“ u The New York Times Magazineu Rob Walker je zamijetio da je novi kulturni krajolik promijenio oglašivačku industriju, a time i nas kao potrošače. Ne slažući se s teorijom o „novom potrošaču“ neosjetljivom na marketing, u ovoj knjizi na temelju brojnih primjera, razgovora sa stručnjacima i rezultata istraživanja prikazuje složeni tajni dijalog između onog što kupujemo i onog što jesmo te načine na koje se on mijenja. Pritom napominje da promjene postoje na obje strane dijaloga, između potrošača i proizvoda, te da smo ušli u eru murketinga – mutnoga marketinga koji zamagljuje pravila tradicionalnog oglašavanja i briše granice između marketinških kanala i svakodnevnog života, a uspijeva jer smo – makar mislili suprotno - daleko od odbijanja ili imunosti na njega.
potrošačko društvo; murketing; brendovi; Kod čežnje; Walker
nije evidentirano
engleski
Rob Walker: Buying In : The Secret Dialogue Between What We Buy and Who We Are (review of the book)
nije evidentirano
consumer society; murketing; brands; Desire code; Walker
nije evidentirano
Podaci o izdanju
20 (2)
2011.
594-598
objavljeno
1330-0288