Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Rob Walker: Kupujem se : Tajni dijalog između onog što kupujemo i onog što jesmo (prikaz knjige) (CROSBI ID 172729)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika

Štojs, Tihana Rob Walker: Kupujem se : Tajni dijalog između onog što kupujemo i onog što jesmo (prikaz knjige) // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 20 (2011), 2; 594-598

Podaci o odgovornosti

Štojs, Tihana

hrvatski

Rob Walker: Kupujem se : Tajni dijalog između onog što kupujemo i onog što jesmo (prikaz knjige)

Pišući kolumnu „Consumed“ u The New York Times Magazineu Rob Walker je zamijetio da je novi kulturni krajolik promijenio oglašivačku industriju, a time i nas kao potrošače. Ne slažući se s teorijom o „novom potrošaču“ neosjetljivom na marketing, u ovoj knjizi na temelju brojnih primjera, razgovora sa stručnjacima i rezultata istraživanja prikazuje složeni tajni dijalog između onog što kupujemo i onog što jesmo te načine na koje se on mijenja. Pritom napominje da promjene postoje na obje strane dijaloga, između potrošača i proizvoda, te da smo ušli u eru murketinga – mutnoga marketinga koji zamagljuje pravila tradicionalnog oglašavanja i briše granice između marketinških kanala i svakodnevnog života, a uspijeva jer smo – makar mislili suprotno - daleko od odbijanja ili imunosti na njega.

potrošačko društvo; murketing; brendovi; Kod čežnje; Walker

nije evidentirano

engleski

Rob Walker: Buying In : The Secret Dialogue Between What We Buy and Who We Are (review of the book)

nije evidentirano

consumer society; murketing; brands; Desire code; Walker

nije evidentirano

Podaci o izdanju

20 (2)

2011.

594-598

objavljeno

1330-0288

Povezanost rada

Sociologija

Poveznice
Indeksiranost