Introduction to Croatian edition (CROSBI ID 43631)
Prilog u knjizi | ostalo
Podaci o odgovornosti
Špiranec, Sonja
engleski
Introduction to Croatian edition
Informacijska pismenost od svoje je najutjecajnije definicije iz 1989. prolazila kroz dugotrajni proces rasta teorijskih i primijenjenih spoznaja te je danas, nakon više od 20 godina, moguće zaključiti da je riječ o terminu koji je teorijski konsolidiran u području knjižničarstva, informacijskih znanosti i obrazovanja. No načelna opredijeljenost knjižničarske zajednice ili međunarodnih institucija za informacijsku pismenost ne znači ujedno široku i globalnu rasprostranjenu primjenu ovog koncepta u praksi, što je potaklo stvaranje i objavljivanje Smjernica. Hrvatska svakako spada u zemlje u kojima implementacija informacijske pismenosti u obrazovnom sustavu, lokalnim zajednicama i društvu općenito teče usporeno. Prijevod Smjernica stoga je osobito važan za zamah informacijske pismenosti u Hrvatskoj. Njihov je smisao upoznati širu knjižničarsku zajednicu s konceptom informacijske pismenosti i osnažiti je u uvjerenju o informacijskoj pismenosti kao važnog i sve važnijeg uporišta stručnog rada.
information literacy, implementation, education, library services, Croatia
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
7-13.
objavljeno
Podaci o knjizi
Smjernice za informacijsku pismenost u cjeloživotnom učenju
Barbarić, Ana
Zagreb: Hrvatsko knjižničarsko društvo
2011.
978-953-6001-73-6