Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Tri aspekta pristupa obrazovanju (CROSBI ID 43706)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Nadrljanski, Đorđe ; Nadrljanski, Mila Tri aspekta pristupa obrazovanju // Učitelj, škola i osvita / Kožuha, Boris ; Bočarovoi, Oleni (ur.). Horlivka: Ministry of Education and Science of Ukraine ; Horlivka Institute for Foreign Languages; Krakow University ; Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem, 2011. str. 137-148

Podaci o odgovornosti

Nadrljanski, Đorđe ; Nadrljanski, Mila

hrvatski

Tri aspekta pristupa obrazovanju

Značenje informatičkog modelovanja ili pravljenja modela za školsku nastavu stalno je naglašavano od strane didaktičara informatike, i već je našlo pristup u mnoge nastavne programe informatike. Obrazovanje se može posmatrati kao proces koji je analogan funkcijama koje u informatici imaju informacioni sistemi. Naime, u obrazovanju se odvi¬jaju procesi koji se mogu opisati na sledeći način: priprema (prikupljanje), emitovanje (predaje), prenos, prijem, obrada i skladištenje podataka, kao i njihovom korišćenju u svrhu izgradnje znanja, veština i navika.

informatičko modeliranje, model, znanje, vještine

nije evidentirano

engleski

Three Aspects of Approach to Education

nije evidentirano

Information modelling, model, knowledge, skills

nije evidentirano

Podaci o prilogu

137-148.

objavljeno

Podaci o knjizi

Učitelj, škola i osvita

Kožuha, Boris ; Bočarovoi, Oleni

Horlivka: Ministry of Education and Science of Ukraine ; Horlivka Institute for Foreign Languages; Krakow University ; Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem

2011.

978-966-8469-0

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti