Metodološki okvir razvoja procesne orijentacije u javnom sektoru: organizacijski i informacijski aspekti (CROSBI ID 43772)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Bosilj Vukšić, Vesna
hrvatski
Metodološki okvir razvoja procesne orijentacije u javnom sektoru: organizacijski i informacijski aspekti
Projekti restrukturiranja i uvođenja procesne orijentacije provode se intenzivno već desetak godina u velikim svjetskim i domaćim kompanijama, dok je realizacija ovih projekata u javnom sektoru znatno rjeđa. S obzirom da posljednjih godina jača svijest o važnosti kvalitete i efikasnosti usluga javnog sektora za građane i gospodarske subjekte, očekuje se intenziviranje procesne orijentacije u organizacijama javnog sektora. Uobičajeni ciljevi restrukturiranja javnog sektora su standardizacija, poboljšanje i automatizacija poslovnih procesa uz relativno male organizacijske promjene što ukazuje na činjenicu da se organizacije iz javnog sektora nalaze na niskoj (početnoj) razini procesne zrelosti. Iskustva iz poslovne prakse pokazuju da postoji niz ograničenja koja utječu na uspješnost uvođenja procesne orijentacije u javni sektor. Ovo poglavlje opisuje metodološki okvir provedbe projekata restrukturiranja i razvoja procesne paradigme, sa naglascima na specifičnosti primjene metodologije u organizacijama iz javnog sektora u Republici Hrvatskoj
procesna usmjerenost, javna uprava, restrukturiranje, modeliranje i analiza procesa
nije evidentirano
engleski
Methodological framework for business process orientation development in e-government: organizational and information perspective
nije evidentirano
process orientation, e-government, restructuring, business process modelling and analysis
nije evidentirano
Podaci o prilogu
295-323.
objavljeno
Podaci o knjizi
Upravljačko računovodstvo i računovodstvo troškova u javnom sektoru - izabrane teme
Vašiček Vesna
Zagreb: Računovodstvo i financije
2011.
978-953-277-062-9