Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uvod u korporativnu komunikaciju. Teorijski pristupi i organizacijski modeli (CROSBI ID 8355)

Autorska knjiga | ostalo

Milas, Zdeslav Uvod u korporativnu komunikaciju. Teorijski pristupi i organizacijski modeli. Zagreb: Novelti Millenium, 2011

Podaci o odgovornosti

Milas, Zdeslav

hrvatski

Uvod u korporativnu komunikaciju. Teorijski pristupi i organizacijski modeli

Autor knjige daje teorijsku analizu definiranja organizacijskog mjesta i uloge odnosa s javnošću unutar korporativne komunikacije te funkcije odnosa s javnošću i korporativne komunikacije unutar same korporacije s tri dominirajuća teorijska pristupa: komunikacijskog, marketinškog te hibridnog pristupa integrirane korporativne komunikacije. Autor polazi od interdisciplinarne teorije korporativne komunikacije koju je postavio njemački znanstvenik Ansgar Zerfaß te definira četiri područja kao funkcionalne sastavnice korporativne komunikacije: odnosi s javnošću, tržišna komunikacija, interna komunikacija te odnosi s investitorima. Autor objavljuje rezultate vlastitog istraživanja o mjestu i ulozi odnosa s javnošću unutar korporativne komunikacije te unutar strateškog menadžmenta, koja čine sastav CROBEX10. Knjiga je podijeljena u deset poglavlja: pojmovni okviri i paradigme, teorijski pristupi odnosa s javnošću i korporativne komunikacije, javnost i okruženje poduzeća, pitanja konstrukcije povjerenja, organizacijski modeli korporativne komunikacije, korporativna komunikacija kao sveukupno upravljanje komunikacijama, uloga PR- menadžmenta u korporativnoj komunikaciji, interna i eksterna korporativna komunikacija, analiza mjesta i uloga odnosa s javnošću i korporativne komunikacije u velikim hrvatskim dioničkim društvima te zaključno razmatranje i perspektive korporativne komunikacije.

odnosi s javnošću ; korporativna komunikacija ; komunikacija ; korporacija ; menadžment ; javnost ; dionik ; CROBEX10

nije evidentirano

engleski

Introduction to corporate communications. Theoretical approaches and organizational models

nije evidentirano

public relations ; corporate communication ; communication ; corporation ; management ; public ; stakeholder ; CROBEX10

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Novelti Millenium

2011.

978-953-55581-2-5

178

objavljeno

Povezanost rada

Povezane osobe





Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti