Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj informacijskih i komunikacijskih tehnologija na marketing turističkih destinacija (CROSBI ID 43931)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Krešić, Damir ; Miličević, Katarina ; Boranić Živoder, Snježana Utjecaj informacijskih i komunikacijskih tehnologija na marketing turističkih destinacija // Izazovi upravljanja turizmom / Čorak, Sanda (ur.). Zagreb: Institut za turizam, 2011. str. 69-86

Podaci o odgovornosti

Krešić, Damir ; Miličević, Katarina ; Boranić Živoder, Snježana

hrvatski

Utjecaj informacijskih i komunikacijskih tehnologija na marketing turističkih destinacija

Ubrzani razvoj informacijskih i komunikacijskih tehnologija (ICT-a) utjecao je na razvoj e- marketinga te pojavu novih elemenata marketinškog spleta koji se temelje na interaktivnosti, fleksibilnosti i brzoj dostupnosti informacijama. Potrošači danas mogu uz pomoć dinamičkog pakiranja kombinirati različite dijelove turističkih proizvoda i usluga te kreirati pakete u potpunosti prilagođene njihovim interesima. Sustavi za dinamičko određivanje cijena kontinuirano mijenjaju cijene u realnom vremenu, na temelju trenutačnog odnosa ponude i potražnje. Internet postaje najvažnije sredstvo za promociju turističkih destinacija. Web 2.0. ili tzv. društveni web, našao je svoju primjenu u promocijskim aktivnostima tehnološki razvijenih destinacija. Internet je sve važniji izvor informacija i za turiste koji posjećuju Hrvatsku. Uz mrežne stranice turističkih zajednica vidljiv je i rast korištenja društvenih mreža kao i specijaliziranih stranica za putovanja. Ipak, hrvatske turističke destinacije se još uvijek ne koriste u dovoljnoj mjeri svim prednostima novih tehnologija što je vidljivo iz nedovoljne integracije Web 2.0 funkcionalnosti te iz nedostatne specijalizacije stranica za posebne grupe korisnika poput medija, B2B segmenta i sl. S obzirom na nepobitnu važnost interneta u destinacijskom marketingu, jačanje e-marketing aktivnosti s vremenom će sigurno postati jedna od glavnih zadaća ukupnih aktivnosti turističkih zajednica.

ITC, e-marketing, društvene mreže, Web 2.0., turističke destinacije

nije evidentirano

engleski

The influence of information and communication technologies on tourism destination marketing

nije evidentirano

ITC, e-marketing, social networks, web 2.0, tourism destinations

nije evidentirano

Podaci o prilogu

69-86.

objavljeno

Podaci o knjizi

Izazovi upravljanja turizmom

Čorak, Sanda

Zagreb: Institut za turizam

2011.

978-953-6145-24-9

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti