Utjecaj informacijskih i komunikacijskih tehnologija na marketing turističkih destinacija (CROSBI ID 43931)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Krešić, Damir ; Miličević, Katarina ; Boranić Živoder, Snježana
hrvatski
Utjecaj informacijskih i komunikacijskih tehnologija na marketing turističkih destinacija
Ubrzani razvoj informacijskih i komunikacijskih tehnologija (ICT-a) utjecao je na razvoj e- marketinga te pojavu novih elemenata marketinškog spleta koji se temelje na interaktivnosti, fleksibilnosti i brzoj dostupnosti informacijama. Potrošači danas mogu uz pomoć dinamičkog pakiranja kombinirati različite dijelove turističkih proizvoda i usluga te kreirati pakete u potpunosti prilagođene njihovim interesima. Sustavi za dinamičko određivanje cijena kontinuirano mijenjaju cijene u realnom vremenu, na temelju trenutačnog odnosa ponude i potražnje. Internet postaje najvažnije sredstvo za promociju turističkih destinacija. Web 2.0. ili tzv. društveni web, našao je svoju primjenu u promocijskim aktivnostima tehnološki razvijenih destinacija. Internet je sve važniji izvor informacija i za turiste koji posjećuju Hrvatsku. Uz mrežne stranice turističkih zajednica vidljiv je i rast korištenja društvenih mreža kao i specijaliziranih stranica za putovanja. Ipak, hrvatske turističke destinacije se još uvijek ne koriste u dovoljnoj mjeri svim prednostima novih tehnologija što je vidljivo iz nedovoljne integracije Web 2.0 funkcionalnosti te iz nedostatne specijalizacije stranica za posebne grupe korisnika poput medija, B2B segmenta i sl. S obzirom na nepobitnu važnost interneta u destinacijskom marketingu, jačanje e-marketing aktivnosti s vremenom će sigurno postati jedna od glavnih zadaća ukupnih aktivnosti turističkih zajednica.
ITC, e-marketing, društvene mreže, Web 2.0., turističke destinacije
nije evidentirano
engleski
The influence of information and communication technologies on tourism destination marketing
nije evidentirano
ITC, e-marketing, social networks, web 2.0, tourism destinations
nije evidentirano
Podaci o prilogu
69-86.
objavljeno
Podaci o knjizi
Izazovi upravljanja turizmom
Čorak, Sanda
Zagreb: Institut za turizam
2011.
978-953-6145-24-9