Glazbene kompetencije učitelja (CROSBI ID 577450)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Ercegovac-Jagnjić, Gordana ; Nikolić, Lidija
hrvatski
Glazbene kompetencije učitelja
Isticanje važnosti učitelja kao sudionika obrazovnoga sustava, a time i nužnost poboljšanja kvalitete njihove naobrazbe, konstanta su svakoga vremena pa i ovoga našeg. U tom duhu nastupajućih promjena obrazovnoga sustava, logično se javila potreba za reformiranjem područja glazbenoga obrazovanja učitelja. Akademska 2005./2006. donijela je novinu u viskom obrazovanju poznatiju pod nazivom Bolonjski proces. 2006./2007. reforma je obuhvatila i osnovnoškolsku naobrazbu. Unatoč velikim očekivanjima glazbena kultura je u obje reforme zadržala status quo stanje, ulogu kulturno-umjetničkog marginalca. Ta se činjenica može protumačiti nepoznavanjem logike same glazbene struke, ali i odsustvom spoznaja o važnosti i glazbe kao bitnog određenja europske civilizacije. Glazbene kompetencije učitelja sublimiraju u sebi čitav niz znanja, sposobnosti i vještina koje su razultat cjelokupnog školovanja, a ne samo onoga obuhvaćenoga studiranjem na učiteljskom fakultetu.
glazbeno obrazovanje učitelja
nije evidentirano
engleski
Music teacher competency
nije evidentirano
music education of teachers
nije evidentirano
Podaci o prilogu
191-197.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Babić, Nada
Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-6965-11-3
Podaci o skupu
Međunarodni znanstveni kolokvij Kompetencije i kompetentnost učitelja (2007 ; Osijek)
predavanje
01.01.2007-01.01.2007
Osijek, Hrvatska