Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istraživanje programskih pretpostavki te učeničkih, nastavničkih i ravnateljskih iskustava relevantnih za unaprjeđivanje mirovnog obrazovanja u osnovnim školama (CROSBI ID 45131)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Puzić, Saša ; Baranović, Branislava ; Doolan, Karin ; Jokić, Boris ; Ristić Dedić, Zrinka Istraživanje programskih pretpostavki te učeničkih, nastavničkih i ravnateljskih iskustava relevantnih za unaprjeđivanje mirovnog obrazovanja u osnovnim školama // Učiti za mir - analitička i normativna podloga za uvođenje vrijednosti, sadržaja i metoda mirovnog obrazovanja u formalni obrazovni sustav / Zenzerović Šloser, Iva (ur.). Zagreb: Centar za mirovne studije (CMS), 2011. str. 52-132

Podaci o odgovornosti

Puzić, Saša ; Baranović, Branislava ; Doolan, Karin ; Jokić, Boris ; Ristić Dedić, Zrinka

hrvatski

Istraživanje programskih pretpostavki te učeničkih, nastavničkih i ravnateljskih iskustava relevantnih za unaprjeđivanje mirovnog obrazovanja u osnovnim školama

Osnovni cilj istraživačkog projekta bila je empirijska analiza uvjeta i pretpostavki za unaprjeđivanje vrijednosti, sadržaja i metoda mirovnog obrazovanja u hrvatskim osnovnim školama. Ovako postavljenom cilju pristupilo se iz različitih analitičkih perspektiva: programsko-normativne, učeničke, te perspektive nastavnika i ravnatelja osnovnih škola. Rezultati istraživanja ukazuju na potrebu za sustavnijim uključivanjem sadržaja i metoda mirovnog obrazovanja u odgojno-obrazovni proces.

mirovno obrazovanje, nastavni plan i program, učenička perspektiva, perspektiva nastavnika i ravnatelja, nasilje u školi

nije evidentirano

engleski

Investigation of curriculum aspects and pupils', teachers' and headteachers' experiences relevant for the improvement of peace education in elementary schools

nije evidentirano

peace education, syllabus, pupils' perspective, teachers' and headteachers' perspective, school violence

nije evidentirano

Podaci o prilogu

52-132.

objavljeno

Podaci o knjizi

Učiti za mir - analitička i normativna podloga za uvođenje vrijednosti, sadržaja i metoda mirovnog obrazovanja u formalni obrazovni sustav

Zenzerović Šloser, Iva

Zagreb: Centar za mirovne studije (CMS)

2011.

978-953-7729-10-3

Povezanost rada

Sociologija, Pedagogija