Istraživanje programskih pretpostavki te učeničkih, nastavničkih i ravnateljskih iskustava relevantnih za unaprjeđivanje mirovnog obrazovanja u osnovnim školama (CROSBI ID 45131)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Puzić, Saša ; Baranović, Branislava ; Doolan, Karin ; Jokić, Boris ; Ristić Dedić, Zrinka
hrvatski
Istraživanje programskih pretpostavki te učeničkih, nastavničkih i ravnateljskih iskustava relevantnih za unaprjeđivanje mirovnog obrazovanja u osnovnim školama
Osnovni cilj istraživačkog projekta bila je empirijska analiza uvjeta i pretpostavki za unaprjeđivanje vrijednosti, sadržaja i metoda mirovnog obrazovanja u hrvatskim osnovnim školama. Ovako postavljenom cilju pristupilo se iz različitih analitičkih perspektiva: programsko-normativne, učeničke, te perspektive nastavnika i ravnatelja osnovnih škola. Rezultati istraživanja ukazuju na potrebu za sustavnijim uključivanjem sadržaja i metoda mirovnog obrazovanja u odgojno-obrazovni proces.
mirovno obrazovanje, nastavni plan i program, učenička perspektiva, perspektiva nastavnika i ravnatelja, nasilje u školi
nije evidentirano
engleski
Investigation of curriculum aspects and pupils', teachers' and headteachers' experiences relevant for the improvement of peace education in elementary schools
nije evidentirano
peace education, syllabus, pupils' perspective, teachers' and headteachers' perspective, school violence
nije evidentirano
Podaci o prilogu
52-132.
objavljeno
Podaci o knjizi
Učiti za mir - analitička i normativna podloga za uvođenje vrijednosti, sadržaja i metoda mirovnog obrazovanja u formalni obrazovni sustav
Zenzerović Šloser, Iva
Zagreb: Centar za mirovne studije (CMS)
2011.
978-953-7729-10-3